Skip to main content
Beantwoord

verwarrende e-mail over terugsgestuurde apparatuur na opzeggen

  • 2 november 2024
  • 7 reacties
  • 67 Bekeken

Hallo, 

twee weken geleden heb ik op het forum de vraag gesteld over een retourlabel.

   

Daar kreeg ik antwoord op en heb ik mijn producten retour gestuurd op 23-10,  volgens de instructies gegeven in de forumvraag. Alles in een doos, met een papiertje met mijn data erbij. 

Nu krijg ik vannacht deze mail:

 

Ik weet even niet wat ik hiermee moet, aangezien de mail ook onduidelijk is. Is er niets aangekomen? Jullie willen ook niets terug? Alles wat ik had zat in de doos, er zou niets moeten missen. Maar dan verwacht ik een mail met het is aangekomen of iets dergelijks, of dat er staat dat het modem bijvoorbeeld wel is aangekomen.

 

Graag hoor ik wat de volgende stappen zijn. Dank voor de reactie.

 

 

 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi @Jean-Marie, goed dat je dit checkt! Om heel kort door de bocht te zijn, wij hebben netjes jouw Mediabox ontvangen maar missen het modem. Als ik je trackinglink check samen met het gewicht van het pakket, moet het echter wel kloppen dat alles erin zat wat wij terug verwachtte van je. Dankjewel hiervoor. Ik heb er intern voor gezorgd dat wij niet meer om het modem zullen vragen. Mogelijk is er aan onze kant wat mis gegaan. Nogmaals dank voor de moeite. Het is bij deze geregeld!

Bekijk origineel

7 reacties

  • 244 reacties
  • 2 november 2024

@Jean-Marie Het staat in de mail dat een deel van de thuis apparatuur is ontvangen. Je kan zelfs in de email zien, welke apparaten zijn ontvangen en welke nog te versturen zijn. Indien de lijst van nog te versturen apparaten leeg is, kan je de email negeren.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 2 november 2024

Beste @CCNL , 

 

Er staan dus helemaal niets in. Dat is juist het probleem. De koppen staan we wel in, de artikelen niet.


  • 244 reacties
  • 2 november 2024

@Jean-Marie In dit geval kan je de email negeren.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8345 reacties
  • 2 november 2024

@Jean-Marie zat alles in de doos. Ook de adapter en snoeren? 
 

Vul je profiel goed in (zie mijn onderschrift) de moderators helpen je verder.

Fijn weekend 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 2 november 2024

Hallo @Cristien 

Alles zat in de doos, direct na afbouwen van de apparatuur. Dus bijvoorbeed modem uit het contact getrokken en direct de doos in. Zelfde geldt voor de mediabox (incl. afstandsbediening) en de connectbox voor het glasvezelpunt. Ook de HDMI kabel zat er bij. Ethernetkabel was kapot dus zelf vervangen, die zat er dus niet bij. 

Profiel data heb ik bijgewerkt.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8345 reacties
  • 2 november 2024

@Jean-Marie Maak je dan geen zorgen, wordt vanzelf opgelost.

Ik zie je aflever-bewijs dat hebben de moderators nodig.

MVG.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3407 reacties
  • Antwoord
  • 4 november 2024

Hi @Jean-Marie, goed dat je dit checkt! Om heel kort door de bocht te zijn, wij hebben netjes jouw Mediabox ontvangen maar missen het modem. Als ik je trackinglink check samen met het gewicht van het pakket, moet het echter wel kloppen dat alles erin zat wat wij terug verwachtte van je. Dankjewel hiervoor. Ik heb er intern voor gezorgd dat wij niet meer om het modem zullen vragen. Mogelijk is er aan onze kant wat mis gegaan. Nogmaals dank voor de moeite. Het is bij deze geregeld!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen