Skip to main content

Harman Kardon citation one geen verbinding T26

Ik heb sinds kort een nieuw abonnement bij Odido met de Zyxel T-56 modem en sindsdien maakt mijn Harman Kardon Citation One speaker geen verbinding meer met Google Home (de Harman Kardon Citation One speaker heeft wél verbinding kunnen maken). Voorheen geen problemen mee gehad.

Ik heb gelezen dat hiervoor een firmupdate wordt uitgevoerd. Zouden jullie mij kunnen helpen? 

Uitgelichte reactie

10 maart 2024

Hoi @TijmenArends, daar wil ik je zeker graag bij helpen, ik zorg er graag voor dat je modem snel de juiste update ontvangt! Daarom ga ik meteen het papierwerk af om je aan te melden. Hierdoor verwacht ik dat je binnen enkele werkdagen de update op je modem zal ontvangen. Wij zullen het modem voor je herstarten om ervoor te zorgen dat de firmware goed ingeladen wordt.

Dit komt snel goed, de speaker zal snel weer als muziek in je oren klinken! 😄

6 reacties

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 10 maart 2024

Hoi @TijmenArends, daar wil ik je zeker graag bij helpen, ik zorg er graag voor dat je modem snel de juiste update ontvangt! Daarom ga ik meteen het papierwerk af om je aan te melden. Hierdoor verwacht ik dat je binnen enkele werkdagen de update op je modem zal ontvangen. Wij zullen het modem voor je herstarten om ervoor te zorgen dat de firmware goed ingeladen wordt.

Dit komt snel goed, de speaker zal snel weer als muziek in je oren klinken! 😄

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 maart 2024

Hoi @Cal van Odido

Super, heel erg bedankt 😊.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 juni 2025

Hoi, 

Sinds gisteren kan ik helaas mijn citation one speaker niet meer verbinden met de wifi via Google Home. (Zoals ik eerder niet kon, zie bovenstaande tekst)

Ik heb gisteren volgens mij ook een update gehad van mijn modem en ik vermoed dat het daar mee te maken heeft.  

Zouden jullie misschien kunnen nagaan of het daarmee te maken heeft en/of er op nieuw een update van de firmware kan worden verstuurd?

Alvast bedankt! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14798 reacties
  • 25 juni 2025

Hoi ​@TijmenArends, ik kijk dit graag voor je na om dit zo snel mogelijk weer op te lossen.

Zou je alleen je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft, dan check ik dit direct voor je. Alvast bedankt!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 juni 2025

Hoi ​@Tommie van Odido 

Heel fijn. Ik heb mijn gegevens net aangevuld! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14798 reacties
  • 30 juni 2025

Hey ​@TijmenArends, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik heb wat instellingen aangepast, kan je het modem 30 seconden stroomloos maken zodat de instellingen doorkomen en kijken of je verbinding krijgt met je speaker? Ik zie je berichtje graag tegemoet! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen