Skip to main content

appatuur teruggestuurd, maar Odido heeft dit niet ontvangen

  • 18 februari 2024
  • 5 reacties
  • 35 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

 

Goedendag,

Ik heb vorige week gebeld met een medewerker van Odido en doorgegeven dat ik de apparatuur al het teruggestuurd. Ik heb nu al 2 mails ontvangen over dat ik een boete krijg. 

Jullie medewerker heeft ook bevestigd dat het pakket onderweg was. Jullie hebben het nog niet ontvangen, maar ik heb dit een maand geleden al teruggestuurd. Dit zou uw collega noteren in mijn gegevens, maar is nog niet gebeurd. 
Het is echt dramatisch om contact met jullie te krijgen 

 

Uitgelichte reactie

19 februari 2024

Goedemorgen @Diche, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Kun je het verzendbewijs met me delen in dit topic, alsjeblieft? Maak eventuele persoonsgegevens graag zwart of blur ze zodat ze niet zichtbaar zijn voor anderen. Zodra ik het verzendbewijs heb, kan ik de apparatuur op afstand retour melden en ontvang je geen e-mails met waarschuwingen of boeteaankondigingen meer. Alvast bedankt! 

5 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • 19 februari 2024

Goedemorgen @Diche, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Kun je het verzendbewijs met me delen in dit topic, alsjeblieft? Maak eventuele persoonsgegevens graag zwart of blur ze zodat ze niet zichtbaar zijn voor anderen. Zodra ik het verzendbewijs heb, kan ik de apparatuur op afstand retour melden en ontvang je geen e-mails met waarschuwingen of boeteaankondigingen meer. Alvast bedankt! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 februari 2024

Hoi hoi,

ik stuur het zondag op. Ben nu op vakantie en het verzendbewijs ligt thuis. Ik heb wel dit track & trace scherm van DHL waar het trackingnummer op staat. Dan stuur ik het verzendbewijs zondag. 
Met vriendelijke groet, 

denise


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 februari 2024

 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1776 reacties
  • 20 februari 2024

Hi @Diche, ik heb zojuist de apparatuur retour gemeld voor je! Mocht je toch een factuur krijgen met de boete erop, laat het me dan weten zodat ik deze gelijk voor je kan vergoeden. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 februari 2024

Super bedankt voor de snelle reactie en service. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen