Skip to main content
Beantwoord

Adreswijziging Thuis

  • 2 februari 2024
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen,

 

In september heb ik mijn thuis abonnement stopgezet, omdat wij gingen verhuizen. Inmiddels zijn wij verhuisd en heb ik een nieuw abo afgesloten. Nu kan ik in “Mijn Odido” dit nieuwe abo niet toevoegen en ik kan mijn adres niet wijzigen, omdat er een bestelling loopt…  Ik heb wel alles en alles werkt, dus geen probleem daar.

 

Kan dit adres probleem en het toevoegen van een abo worden opgelost?

 

Mvg Jorg

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi @Jorguieta, goed dat je dit aangeeft en welkom op de Community! Ik zie het inderdaad. Je hebt momenteel twee abonnementen op hetzelfde e-mailadres, al is de oude niet meer actief. Ik heb dit meteen aangepast. Wil je nu opnieuw proberen het abonnement toe te voegen? Maak anders een nieuw account aan via dit e-mailadres. Dit moet lukken, let me know!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2024

Hi @Jorguieta, goed dat je dit aangeeft en welkom op de Community! Ik zie het inderdaad. Je hebt momenteel twee abonnementen op hetzelfde e-mailadres, al is de oude niet meer actief. Ik heb dit meteen aangepast. Wil je nu opnieuw proberen het abonnement toe te voegen? Maak anders een nieuw account aan via dit e-mailadres. Dit moet lukken, let me know!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen