Skip to main content
Beantwoord

klantvoordeel Thuis verkeerd op factuur na vernieuwen mobiel abonnement


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Na het vernieuwen van Mobiel contract klopt de laatst factuur van Thuis niet meer. 
Contact overzicht van Thuis laat wel de juiste bedrag zien. klant voordeel is toegevoegd op beide contracten, ook dat lijkt bij beide overzichten de juiste bedragen zien. 

klantenservice geeft aan dat het om een bekend probleem gaat die in onderzoek is. Ik zal wel een aantal maanden moeten wachten daarop. 

ik vind het een beetje vreemd dat ik er niets over kan vinden.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik kan namelijk niets over een dergelijke storing. 

Ik wil eigenlijk voorkomen om een aantal maanden te wachten waarna er niets gebeurd. 
 


 

 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @8r15am, welkom op onze Community.

Dit is inderdaad een bekend issue en ik zie dat het bij jou al is rechtgetrokken. De gemiste korting zal worden verrekend op je volgende factuur! 

Bekijk origineel

10 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 14 december 2023

Hallo @8r15am 

Wat klopt er nu niet meer op de factuur voor thuis?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 december 2023

Totaal bedrag is hoger. Er wordt op de specificatie vermeldt dat er een verrekening heeft plaatsgevonden van de korting die ik vorige maand had gekregen. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • Antwoord
  • 14 december 2023

Hi @8r15am, welkom op onze Community.

Dit is inderdaad een bekend issue en ik zie dat het bij jou al is rechtgetrokken. De gemiste korting zal worden verrekend op je volgende factuur! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 november 2024

Beste 8r15am

ik heb ook soortgelijk probleem

ik had klantvoordeel ongeveer 15 euro per maand / thuis internet

na verlengen van mijn  mobiel abonnement is het klantvoordeel gewijzigd naar ongeveer 5 euro per maand.

Ik vind het raar  


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8971 reacties
  • 1 november 2024
naf2 schreef:

Beste 8r15am

ik heb ook soortgelijk probleem

ik had klantvoordeel ongeveer 15 euro per maand / thuis internet

na verlengen van mijn  mobiel abonnement is het klantvoordeel gewijzigd naar ongeveer 5 euro per maand.

Ik vind het raar  

Heb je wel verlengt met een unlimited spraak/data abonnement? Alleen dan heb je de hige korting op fixed internet.  Dat was de 25/25 deal in het verleden, ook daar was er een unlimited spraak/data abonnement bij betrokken. Als je in je My-odido omgeving je abonnement verhoogd naar zo’n unlimited wordt de korting op fixed ook weer aangepast.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 november 2024

Beste Eric van Odido

Ik heb wel een Hello abonnement  

indien dit niet goed? welke abonnement dan? hoe heet dat tegenwoordig 

Trouwens ik ben al klant van T Mobile (Odido) sinds 2018

NB: waarom moet nieuwe regels toegepast zijn in mijn geval?

mvg


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 1 november 2024

Hallo @naf2 

Sinds 24 januari 2022 heeft Odido een nieuwe propositie, alle abonnementen die afgesloten of verlengd zijn op of na die datum geven standaard 5 euro klantvoordeel op je internet abonnement.


  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 4 november 2024
Waqqas schreef:

Hallo @naf2 

Sinds 24 januari 2022 heeft Odido een nieuwe propositie, alle abonnementen die afgesloten of verlengd zijn op of na die datum geven standaard 5 euro klantvoordeel op je internet abonnement.

Hey @Waqqas,

Dit klopt volgens mij niet helemaal. Ik heb in oktober 2022 mobiel met unlimited verlengd en de korting (25 euro + inflatiecorrectie) op internet behouden. Vandaar dat ik in een ander topic (klantvoordeel) ook een soort gelijke vraag had gezet over wat er nu met mijn internetkorting gebeurt als ik mobiel wederom met unlimited verleng. Helaas krijg ik van jou en @eric wisselende antwoorden en is er vanuit Odido tot op heden (een maand) nog geen definitief antwoord gekomen in dat betreffend topic. Misschien dat @Tommie van Odido een definitief antwoord heeft?

 

Ook in dit topic is het antwoord van Eric anders dan van jou. Overigens wel geweldig hoe actief jullie allebei zijn in deze community! 

eric schreef:
naf2 schreef:

Beste 8r15am

ik heb ook soortgelijk probleem

ik had klantvoordeel ongeveer 15 euro per maand / thuis internet

na verlengen van mijn  mobiel abonnement is het klantvoordeel gewijzigd naar ongeveer 5 euro per maand.

Ik vind het raar  

Heb je wel verlengt met een unlimited spraak/data abonnement? Alleen dan heb je de hige korting op fixed internet.  Dat was de 25/25 deal in het verleden, ook daar was er een unlimited spraak/data abonnement bij betrokken. Als je in je My-odido omgeving je abonnement verhoogd naar zo’n unlimited wordt de korting op fixed ook weer aangepast.

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 november 2024

Ik ben genoodzaakt om een ander abonnement te nemen / onbeperkt belminuten & data

om in aanmerking te komen voor een hogere klantvoordeel.

Maar met minder snelheid đŸ„”đŸ„”đŸ˜œđŸ˜œ


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1621 reacties
  • 6 november 2024

Hi @naf2, in jouw geval is het inderdaad noodzakelijk om ten minste 1 Unlimited mobiel abonnement op jouw adres te hebben staan om de hogere korting te ontvangen voor het Internet. Ik zie dat dit nu ook is aangepast op het mobiele abonnement. Met de volgende factuur wordt alles weer gecorrigeerd en krijg je de korting die je nu teveel betaald hebt weer terug! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen