Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen in mijn odido lukt niet

  • 17 oktober 2023
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Het bestaande abonnement van TV + internet (thuis) is overgezet op mijn naam en nu lukt het niet deze toe te voegen aan mijn Odido, waar mijn mobiele nummer al in staat. Ik heb geen idee welk abonnement er afgesloten is en wil dat graag zien.
Ik krijg de melding dat het adres niet klopt. Maar dat klopt uiteraard wel. 

ik hoor graag welke stappen ik moet nemen om het abonnement wel toegevoegd te krijgen en daarmee voor mij ook inzichtelijk wat het abonnement nu precies is. 

Beste antwoord door JaBra

Hallo @soepkip67,

Het is inmiddels opgelost. Ik kon dit bericht niet meer vinden en heb een nieuw bericht geplaatst en daarop is een snelle actie gekomen van Tommie.

Dank voor het signaleren!

Bekijk origineel

3 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1350 reacties
  • 31 oktober 2023

Hallo @JaBra ,

Ik zie dat dit je al een tijdje op antwoord wacht. Het lijkt erop dat je topic er tussen door is geglipt.
Kan je alvast je klantnummer in je profiel zetten? Dan zal ik een moderator taggen en vragen of deze je wil helpen, de moderator meld zich vanzelf.
Hallo @Tommie van Odido , kan je verder helpen?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 31 oktober 2023

Hallo @soepkip67,

Het is inmiddels opgelost. Ik kon dit bericht niet meer vinden en heb een nieuw bericht geplaatst en daarop is een snelle actie gekomen van Tommie.

Dank voor het signaleren!


WhTurner
Super User
  • Super User
  • 11 reacties
  • 31 oktober 2023

Als je je eigen berichten niet kunt vinden:  klik op je naam en je vindt al je berichten


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen