Skip to main content

twee dagen bellen met klantenservice

• 28 februari 2023
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Al 2 dagen bel ik met de klantenservice omdat wifi om de haverklap wegvalt. Loze beloftes, wel monteur, geen monteur en nog steeds onbetrouwbare verbinding. T-Mobile jullie kunnen me wat. Ik zoek een nieuwe provider. En continu het bericht op dat bandje dat ‘de wachttijd langer is dan je van ons gewend bent’/ Nee, dus. Niet als je dat dagelijks moet melden. Waar betaal ik in vredesnaam voor? De groeten, ik ben weg.

Uitgelichte reactie

1 maart 2023

Hi @lilomahe, ik had graag een andere ervaring gelezen. We streven er naar om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Door drukte lukt dit niet altijd even snel. Ik zie dat er een monteur voor je is aangestuurd. Als je hierna nog steeds een wegvallende verbinding ervaart, geef dan een seintje. Ik help je hier graag mee. Ik wens je alvast veel succes bij je nieuwe provider.

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 1 maart 2023

Hi @lilomahe, ik had graag een andere ervaring gelezen. We streven er naar om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Door drukte lukt dit niet altijd even snel. Ik zie dat er een monteur voor je is aangestuurd. Als je hierna nog steeds een wegvallende verbinding ervaart, geef dan een seintje. Ik help je hier graag mee. Ik wens je alvast veel succes bij je nieuwe provider.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen