Skip to main content
Beantwoord

Factuur tussentijds verhoogd

  • 11 januari 2023
  • 5 reacties
  • 140 Bekeken

Heb een jaarcontract bij T-Mobile. Echter, nu wordt per januari de factuur verhoogd i.v.m. inflatie. Dat is normaal gesproken toegestaan. Echter bij een jaar contract is dat NIET toegestaan. Ons jaarcontract verloopt per mei 2023 en dan is pas een verhoging toegestaan. T-Mobile pleegt hiermee contract breuk. In de voorwaarden staat wel dat als je tussentijds opzegt alle rest maanden worden gefactureerd. Door deze tussentijdse verhoging is in principe het jaarcontract ongeldig geworden. Teleurstellende actie van T-Mobile ook al gaat het om slechts ongeveer 3 euro per maand. Om dit te melden moet je hemel een aarde bewegen want een mailadres of formulier is nergens te vinden. Moet je weer bellen. Ook dat is teleurstellend. Ze hebben nog werk bij T-Mobile.

Beste antwoord door soepkip67

Hallo @Vuurtoren66 ,

Je kan in het volgende topic alles lezen over de inflatiecorrectie: Inflatiecorrectie 

Hier staat ook de informatie over de voorwaarden waaraan je refereert, deze correctie mag, zie de algemene voorwaarden. 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1398 reacties
  • Antwoord
  • 11 januari 2023

Hallo @Vuurtoren66 ,

Je kan in het volgende topic alles lezen over de inflatiecorrectie: Inflatiecorrectie 

Hier staat ook de informatie over de voorwaarden waaraan je refereert, deze correctie mag, zie de algemene voorwaarden. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 11 januari 2023
soepkip67 schreef:

Hallo @Vuurtoren66 ,

Je kan in het volgende topic alles lezen over de inflatiecorrectie: Inflatiecorrectie 

Hier staat ook de informatie over de voorwaarden waaraan je refereert, deze correctie mag, zie de algemene voorwaarden. 

Ik heb de algemene voorwaarden van dit contract gelezen en daar staat niets over een tussentijdse inflatiecorrectie.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8356 reacties
  • 11 januari 2023

@Vuurtoren66 Als je na 01-10 voor één jaar verlengd heb je geen inflatiecorrectie 

Wij corrigeren het abonnementstarief elk jaar op 1 januari. Contracten die op of na 1 oktober 2022 zijn afgesloten of verlengd, zullen pas volgend jaar gecorrigeerd worden met het dan geldende inflatiepercentage.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9952 reacties
  • 11 januari 2023

 

Vuurtoren66 schreef:
soepkip67 schreef:

 

Ik heb de algemene voorwaarden van dit contract gelezen en daar staat niets over een tussentijdse inflatiecorrectie.

Hier staan de algemene voorwaarden van T-Moblile thuis. De inflatie correctie staat in artikel 15.

 

Voor de volledigheid, bij consumenten mobiele abonnementen staan de algemene voorwaarden hier en het inflatie correctie artikel is 17.  

Een dergelijk artikel kom je bij alle leveranciers van consumenten internet verbindingen tegen. KPN en Ziggo passen de correctie jaarlijks toe per Juli en T-Mobile in Januari.

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10789 reacties
  • 11 januari 2023

Graag bespreken in het juiste topic dat hierboven gelinkt is. 

Dit topic gaat nu op slot.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen