Hi @theSPCLST, super leuk om te lezen dat je weer onderdeel bent van T-Mobile voor thuis! 😁 Top dat je via deze weg aan de bel trekt, want ik geef je graag meer duidelijkheid. Wat ik denk dat mijn collega van de telefonisch klantenservice bedoelde, is dat dit probleem dat je nu ervaart opgelost gaat worden wanneer je wordt gemigreerd naar onze vernieuwde My T-Mobile omgeving. In het onderstaande topic kun je de ins en outs over deze vernieuwde omgeving teruglezen:
Media is niet beschikbaar
Binnenkort zul je overgezet worden en kun je zowel voor Mobiel als voor thuis alles weer inzien. Om tot die tijd niks te missen, mail ik met liefde de factuur jouw kant op wanneer ik deze in kan zien. Momenteel staat deze nog niet gereed in je My T-Mobile Thuis omgeving. Als je over twee weken nog niet bent gemigreerd, geef je hier dan een seintje? Dan stuur ik de factuur jouw kant op. Mocht je nu de eerste maand Klantvoordeel mislopen, dan gaan we dat voor jou vergoeden. Excuses voor het ongemak!