Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel aanvraag na 2 weken nog niet actief


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Helaas zoals de titel aangeeft wacht ik al 2 weken op de activatie van mijn klantvoordeel na een verhuizing. Vandaag dus ook een erg hoge factuur gekregen die ik binnenkort moet betalen door deze reden.

Ik heb hier vanochtend al over gebeld met de klantenservice, maar post dit voor de zekerheid nog even op de forum zodat dit allemaal z.s.m. verholpen kan worden.

Mvg, Rico

Beste antwoord door Sander

Hoi @afcarico,

 

Ik heb het voor je gecontroleerd en zie dat het Klantvoordeel actief is vanaf 27-12-2021. Ik vermoed dat het reactief op die datum is gezet. Hoe dan ook, vanaf die datum maak je gebruik van alle voordelen. Mocht er iets op een factuur fout zijn gegaan (teveel of te weinig), dan zal dit op de factuur van januari rechtgezet worden - geen zorgen dus!

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8078 reacties
  • 7 januari 2022

Hallo @afcarico  Welkom, heb je al in je account gekeken?

Ik kon het zelf activeren op de website.

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 januari 2022
CrisTien schreef:

Hallo @afcarico  Welkom, heb je al in je account gekeken?

Ik kon het zelf activeren 

Dankjewel @CrisTien! Helaas geeft de pagina aan “je aanmelding is verstuurd en wordt verwerkt. Zodra dit is verwerkt, word je toegevoegd aan Klantvoordeel. Je ziet hier dan jouw Klantvoordeel overzicht met alle leden.”


Heb hier dus echt een T-Mobile medewerker bij nodig! Mvg.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8078 reacties
  • 7 januari 2022

@afcarico Oke, komt goed de moderators gaan je verder helpen zodra je aan de beurt bent.

Fijn weekend en hopelijk is het snel opgelost.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 8 januari 2022

Hoi @afcarico, heb je jouw mobiele abonnement(en) ook al verhuisd naar het nieuwe adres? Als de adressen bij Mobiel en T-Mobile voor thuis niet overeenkomen, ontvang je geen korting en loopt de procesverwerking ook niet door.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 8 januari 2022
Jason schreef:

Hoi @afcarico, heb je jouw mobiele abonnement(en) ook al verhuisd naar het nieuwe adres? Als de adressen bij Mobiel en T-Mobile voor thuis niet overeenkomen, ontvang je geen korting en loopt de procesverwerking ook niet door.

Hoi @Jason. Uiteraard heb ik dit gedaan, er is iets fout gegaan bij jullie denk ik! Mvg.


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 9 januari 2022

Hoi @afcarico,

 

Ik heb het voor je gecontroleerd en zie dat het Klantvoordeel actief is vanaf 27-12-2021. Ik vermoed dat het reactief op die datum is gezet. Hoe dan ook, vanaf die datum maak je gebruik van alle voordelen. Mocht er iets op een factuur fout zijn gegaan (teveel of te weinig), dan zal dit op de factuur van januari rechtgezet worden - geen zorgen dus!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen