Skip to main content
Beantwoord

T-56 Router admin wachtwoord werkt niet

• 9 augustus 2024
  • 31 reacties
  • 741 Bekeken

Toon eerste reactie

31 reacties

• is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 26 november 2024

Helaas moest ik de router resetten, en heb daavoor mij aanpassen?rdoor opnieuw probleem met mijn wachtwoord omdat deze na aanpassing niet meer werkt en dus kom ik niet meer in mijn router. Kunnen jullie deze nogmaals aanpassen of is er een andere oplossing mogelijk die ik zelf kan doen? 

Alvast dank.

Groet, Jacob

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14631 reacties
  • 27 november 2024

Hey ​@JGroenewold, zou je volgende week maandag aan de bel willen trekken. De persoon die dit kan wijzigen is deze week niet aanwezig. Dan laat ik het opnieuw aanpassen. Ik kan eventueel ook een modemswap uitvoeren, dan is het probleem volledig verholpen. 

• is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 27 november 2024

@Tommie van Odido Dank voor je snelle reactie. Als het probleem daarmee opgelost zou worden, wil ik graag voor een modemswap gaan en zoals je al zegt is het probleem volledig opgelost.

Dank alvast voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Jacob Groenewold

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14631 reacties
  • 28 november 2024

Ik heb je een T-56 opgestuurd ​@JGroenewold, je ontvangt hier spoedig een bericht over en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 december 2024

"Gebruikersnaam of wachtwoord niet correct of vergrendeld "  Ik heb ook hetzelfde probleem . Kunnen jullie ook voor mij deze te ontgrendelen?

Mijn klantnummer: XXXXXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 9 december 2024

@jannisourdas Ik help jou ook graag verder, zodat je kan inloggen in het modem! 

Heb je al geprobeerd om het modem een factory reset te geven? 

Als je jouw geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegt aan je community profiel is de verificatie compleet en kan ik meteen met je meekijken. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan kijk ik gelijk met je mee! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen