Skip to main content
Beantwoord

Geen internet en TV in Amsterdam 1054

• 17 januari 2025
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Het rode lampje van internet brandt op modem en internet en TV werken niet. Bij starten TV meldt Odido dat het niet aan ons ligt. Er knippert ook (langzaam) een rood lampje op de glasvezel aansluiting.

Beste antwoord door Frans-23

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Frans-23, dank voor het starten van dit topic! Ik zie meteen dat je inmiddels al contact met ons hebt gehad en dat vanmiddag een monteur op locatie zal komen. Fijn! Succes met de afspraak, je bent snel weer online!

Probleem (veroorzaakt door verkeerd uitgevoerde patch in centrale) is snel en adequaat opgelost door heel vriendelijke monteur.

Bekijk origineel

5 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2775 reacties
  • 18 januari 2025

Hi ​@Frans-23, dank voor het starten van dit topic! Ik zie meteen dat je inmiddels al contact met ons hebt gehad en dat vanmiddag een monteur op locatie zal komen. Fijn! Succes met de afspraak, je bent snel weer online!

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Probleem (veroorzaakt door verkeerd uitgevoerde patch in centrale) is snel en adequaat opgelost door heel vriendelijke monteur.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2775 reacties
  • 18 januari 2025

Dat is mooi om te lezen ​@Frans-23, bedankt voor de update! đŸ˜

• Auteur
  • 2 reacties
  • 18 januari 2025

Monteur heeft probleem snel en goed opgelost, maar ik hoop wel dat degene die verantwoordelijk is voor het ontstaan ervan (ODF, Odido?) er ook van hebben geleerd. Dus de volgende keer een patch wel zorgvuldig en compleet uitvoeren!

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2241 reacties
  • 19 januari 2025

Hoi ​@Frans-23, zeker! Ik heb ook meteen een vergoeding voor je in het systeem gezet. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen