Hi @RTamiz, wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer online bent! Daarvoor ben je hier helemaal aan het juiste adres. Zojuist heb ik de vergoeding voor jou in orde gemaakt. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ook heb ik nog een kleinigheidje geregeld, omdat het issue vrij lang heeft geduurd en ik je wil laten weten hoe erg we jouw geduld van de afgelopen weken op prijs hebben gesteld. Hint: houd hiervoor morgen de deurbel in de gaten! Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, schroom dan niet om hier aan te kloppen.
Hi @adrien.desbiaux, thanks a lot for your message! I'm really sorry for the inconvenience. I directly checked to see if I can provide you with an update, but the only thing I see is that we're working on it. We're doing everything that we can to solve this as soon as possible. Thankfully one of my colleagues already sent you an Unlimited Data voucher. If you need another one, please let me now.
As soon as your connection is up and running again, please let us know. This way we can compensate you! 🍀
Hi @RTamiz, wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer online bent! Daarvoor ben je hier helemaal aan het juiste adres. Zojuist heb ik de vergoeding voor jou in orde gemaakt. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ook heb ik nog een kleinigheidje geregeld, omdat het issue vrij lang heeft geduurd en ik je wil laten weten hoe erg we jouw geduld van de afgelopen weken op prijs hebben gesteld. Hint: houd hiervoor morgen de deurbel in de gaten! Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, schroom dan niet om hier aan te kloppen.
Hi @RTamiz, wat ontzettend fijn om te lezen dat je weer online bent! Daarvoor ben je hier helemaal aan het juiste adres. Zojuist heb ik de vergoeding voor jou in orde gemaakt. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ook heb ik nog een kleinigheidje geregeld, omdat het issue vrij lang heeft geduurd en ik je wil laten weten hoe erg we jouw geduld van de afgelopen weken op prijs hebben gesteld. Hint: houd hiervoor morgen de deurbel in de gaten! Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, schroom dan niet om hier aan te kloppen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.