Skip to main content
Beantwoord

Nog steeds last van internetstoring

  • 25 februari 2023
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb nog steeds last van een internetstoring welke al sinds donderdagochtend gaande is. Ik moet thuiswerken en dit is nu niet meer mogelijk. Modem meerdere malen herstart evenals de mediaconverter. Om de paar seconden valt het internet uit op mijn apparaten, 4G/5G is niet stabiel genoeg om op thuis te werken.

Beste antwoord door hkevinh

Tommie schreef:

Hey @hkevinh, bedankt voor je snelle reactie! Gelukkig werkt alles weer zoals het hoort. Wij vergoeden de periode dat je daadwerkelijk offline bent geweest. Ik zal voor de dagen dat je offline bent geweest de vergoeding aanvragen. Dit is terug te zien op een volgend factuur. 


Heb inderdaad een vergoeding langs zien komen, super!

Bekijk origineel

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 27 februari 2023

Hi @hkevinh, goed dat je dit aankaart. Ik heb gelijk een lijnmeting gedaan, hier lijkt alles goed te staan. Ervaar je dit nog steeds?  Hoor graag van je terug.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 februari 2023
Tommie schreef:

Hi @hkevinh, goed dat je dit aankaart. Ik heb gelijk een lijnmeting gedaan, hier lijkt alles goed te staan. Ervaar je dit nog steeds?  Hoor graag van je terug.


Hoi Tommie,

 

Gelukkig sinds deze ochtend niet meer. Dit heeft echter wel vanaf donderdagochtend tot zondagavond geduurd. Krijg ik hier compensatie voor, zeker gezien ik twee dagen extra kosten heb moeten maken doordat ik niet thuis heb kunnen werken?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 27 februari 2023

Hey @hkevinh, bedankt voor je snelle reactie! Gelukkig werkt alles weer zoals het hoort. Wij vergoeden de periode dat je daadwerkelijk offline bent geweest. Ik zal voor de dagen dat je offline bent geweest de vergoeding aanvragen. Dit is terug te zien op een volgend factuur. 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 februari 2023

probleem is bij mij nog steeds aanwezig 

sinds donderdag geen internet


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2023
Tommie schreef:

Hey @hkevinh, bedankt voor je snelle reactie! Gelukkig werkt alles weer zoals het hoort. Wij vergoeden de periode dat je daadwerkelijk offline bent geweest. Ik zal voor de dagen dat je offline bent geweest de vergoeding aanvragen. Dit is terug te zien op een volgend factuur. 


Heb inderdaad een vergoeding langs zien komen, super!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen