Skip to main content

Ik heb nog steeds last van een internetstoring welke al sinds donderdagochtend gaande is. Ik moet thuiswerken en dit is nu niet meer mogelijk. Modem meerdere malen herstart evenals de mediaconverter. Om de paar seconden valt het internet uit op mijn apparaten, 4G/5G is niet stabiel genoeg om op thuis te werken.

Hey @hkevinh, bedankt voor je snelle reactie! Gelukkig werkt alles weer zoals het hoort. Wij vergoeden de periode dat je daadwerkelijk offline bent geweest. Ik zal voor de dagen dat je offline bent geweest de vergoeding aanvragen. Dit is terug te zien op een volgend factuur. 


Heb inderdaad een vergoeding langs zien komen, super!


Hi @hkevinh, goed dat je dit aankaart. Ik heb gelijk een lijnmeting gedaan, hier lijkt alles goed te staan. Ervaar je dit nog steeds?  Hoor graag van je terug.


Hi @hkevinh, goed dat je dit aankaart. Ik heb gelijk een lijnmeting gedaan, hier lijkt alles goed te staan. Ervaar je dit nog steeds?  Hoor graag van je terug.


Hoi Tommie,

 

Gelukkig sinds deze ochtend niet meer. Dit heeft echter wel vanaf donderdagochtend tot zondagavond geduurd. Krijg ik hier compensatie voor, zeker gezien ik twee dagen extra kosten heb moeten maken doordat ik niet thuis heb kunnen werken?


Hey @hkevinh, bedankt voor je snelle reactie! Gelukkig werkt alles weer zoals het hoort. Wij vergoeden de periode dat je daadwerkelijk offline bent geweest. Ik zal voor de dagen dat je offline bent geweest de vergoeding aanvragen. Dit is terug te zien op een volgend factuur. 


probleem is bij mij nog steeds aanwezig 

sinds donderdag geen internet


Reageer