Wil voor een huawei ont eigen apparatuur gebruiken, omdat deze kuren vertoont en regelmatig de verbinding wegvalt.
In de gedachte dat zowel een nieuwe ont (huawei) of eigen apparatuur opnieuw geregistreerd dient te worden na de huidige ont uit het systeem te hebben getrapt en de wetgeving toelaat het gebruik van eigen apparatuur, wil ik hier een lijntje uitgooien om gebruik van eigen apparatuur voor elkaar te boksen, middels onderstaande module.
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hoi @VincentB01, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.
Op dit moment ondersteund ons netwerk een third party GPON maar nog geen XGS-PON. We zijn begonnen met een pilot voor third party XGS-PON, als alle testen hier goed uitkomen zullen we ook de XGS-PON gaan integreren op ons netwerk. De pilot is nog maar net van start gegaan dus ik hoop ergens in Q1 van dit jaar een nieuwe update te hebben hierover.
@Tommie van Odido , Bij deze zou ik graag mijn eigen XGS-pon willen laten registreren. Kan jij of een van je collega's mij hierin begeleiden? Alvast bedankt
@Bolliebol Je bent naar de juiste plek gekomen, goed dat je aansluit bij dit topic. Ik help je graag verder!
Wil je de gegevens die @Waqqas benoemd toevoegen aan je community profiel? Het serienummer kan je toevoegen onder het kopje ‘Info voor moderator’. Dan is de verificatie compleet en kan ik je meteen voor je aan de slag.
Laat je het mij weten als je zover bent? Dan maak het direct in orde!
@Bolliebol Je bent naar de juiste plek gekomen, goed dat je aansluit bij dit topic. Ik help je graag verder!
Wil je de gegevens die @Waqqas benoemd toevoegen aan je community profiel? Het serienummer kan je toevoegen onder het kopje ‘Info voor moderator’. Dan is de verificatie compleet en kan ik je meteen voor je aan de slag.
Laat je het mij weten als je zover bent? Dan maak het direct in orde!
@Teresa van Odido @Waqqas Done, top hoe snel jullie reageren. Ik heb de hele week verlof, dus als jullie tijd hebben 😉 laat maar weten.
Hi , ik heb Teresa een DM gestuurd, weet alleen niet of ze vandaag werkt. Het gaat erom dat ik graag op vrijdag overgezet wil worden. Is dat mogelijk ?
Hi , ik heb Teresa een DM gestuurd, weet alleen niet of ze vandaag werkt. Het gaat erom dat ik graag op vrijdag overgezet wil worden. Is dat mogelijk ?
Is er iemand van odido die hier antwoord op kan geven.
Is er iemand van odido die hier antwoord op kan geven.
Hey @Bolliebol, sorry voor onze late reactie! Mag ik het modem direct registreren of plan je liever wat in? Om ervoor te zorgen dat je niet zonder internet komt te zitten kunnen we wat inplannen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin een datum/tijdstip wanneer je tijd hebt om hem om te zetten? Ik ben zelf volgende week aanwezig van maandag tot vrijdag tussen 09:00/17:00. Ik stuur je dan voor de tijd een berichtje om te vragen of je klaar zit en zal de registratie volgen.
Hoi. Hier hebben ze vandaag ook glas aangelegd en alles zou al gepatcht moeten zijn. Ik heb ook al een 10Gb verbinding op mijn xgspon. Zouden jullie deze willen registeren? Het serienummer staat in mijn profiel.
Goedendag, graag zou ik ook mijn privé XGS-PON ONT willen laten registreren. Serienummer staat genoteerd in mijn profiel. Zie graag een reactie tegemoet.
Hoi. Hier hebben ze vandaag ook glas aangelegd en alles zou al gepatcht moeten zijn. Ik heb ook al een 10Gb verbinding op mijn xgspon. Zouden jullie deze willen registeren? Het serienummer staat in mijn profiel.
Heb even de helpdesk gebeld en de pon was meteen geregistreerd. Thanks!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.