Skip to main content
Beantwoord

Eigen ont/gpon

Toon eerste reactie

140 reacties

Pulledporky
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 november 2024

@Tommie van Odido PB Terug 😃

Bolliebol
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 2 maart 2025

@Tommie van Odido ,  Bij deze zou ik graag mijn eigen XGS-pon willen laten registreren. Kan jij of een van je collega's mij hierin begeleiden? Alvast bedankt

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21066 reacties
  • 2 maart 2025

Hallo ​@Bolliebol 

Zet alvast het serienummer in je community profiel bij info voor de moderators en vul ook de overige privé velden in.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 3 maart 2025

@Bolliebol Je bent naar de juiste plek gekomen, goed dat je aansluit bij dit topic. Ik help je graag verder! 

Wil je de gegevens die ​@Waqqas benoemd toevoegen aan je community profiel? Het serienummer kan je toevoegen onder het kopje ‘Info voor moderator’. Dan is de verificatie compleet en kan ik je meteen voor je aan de slag.

Laat je het mij weten als je zover bent? Dan maak het direct in orde! 

Bolliebol
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 3 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

@Bolliebol Je bent naar de juiste plek gekomen, goed dat je aansluit bij dit topic. Ik help je graag verder! 

Wil je de gegevens die ​@Waqqas benoemd toevoegen aan je community profiel? Het serienummer kan je toevoegen onder het kopje ‘Info voor moderator’. Dan is de verificatie compleet en kan ik je meteen voor je aan de slag.

Laat je het mij weten als je zover bent? Dan maak het direct in orde! 

@Teresa van Odido ​@Waqqas Done, top hoe snel jullie reageren. Ik heb de hele week verlof, dus als jullie tijd hebben 😉 laat maar weten.

Bolliebol
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 5 maart 2025

@Teresa van Odido ​@Waqqas 

Hi , ik heb Teresa een DM gestuurd, weet alleen niet of ze vandaag werkt. Het gaat erom dat ik graag op vrijdag overgezet wil worden. Is dat mogelijk ?

Bolliebol
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 6 maart 2025
Bolliebol schreef:

Hi , ik heb Teresa een DM gestuurd, weet alleen niet of ze vandaag werkt. Het gaat erom dat ik graag op vrijdag overgezet wil worden. Is dat mogelijk ?

Is er iemand van odido die hier antwoord op kan geven. 

alvast bedankt

Bolliebol
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 maart 2025
Bolliebol schreef:
Bolliebol schreef:

Is er iemand van odido die hier antwoord op kan geven. 

alvast bedankt

Is hier nog iemand? Nog steeds geen bericht 😥

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 13994 reacties
  • 10 maart 2025

Hey ​@Bolliebol, sorry voor onze late reactie! Mag ik het modem direct registreren of plan je liever wat in? Om ervoor te zorgen dat je niet zonder internet komt te zitten kunnen we wat inplannen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin een datum/tijdstip wanneer je tijd hebt om hem om te zetten? Ik ben zelf volgende week aanwezig van maandag tot vrijdag tussen 09:00/17:00. Ik stuur je dan voor de tijd een berichtje om te vragen of je klaar zit en zal de registratie volgen.

• is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi. Hier hebben ze vandaag ook glas aangelegd en alles zou al gepatcht moeten zijn. Ik heb ook al een 10Gb verbinding op mijn xgspon. Zouden jullie deze willen registeren? Het serienummer staat in mijn profiel.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 maart 2025

Goedendag, graag zou ik ook mijn privé XGS-PON ONT willen laten registreren. Serienummer staat genoteerd in mijn profiel. Zie graag een reactie tegemoet.

• is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 12 maart 2025
alexdepalex schreef:

Hoi. Hier hebben ze vandaag ook glas aangelegd en alles zou al gepatcht moeten zijn. Ik heb ook al een 10Gb verbinding op mijn xgspon. Zouden jullie deze willen registeren? Het serienummer staat in mijn profiel.

Heb even de helpdesk gebeld en de pon was meteen geregistreerd. Thanks!

Bolliebol
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 2 april 2025

@Tommie van Odido Ik heb je een PM gestuurd over het aansluiten van mijn xgspon.

Bolliebol
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 3 april 2025

Zou iemand mijn xgspon kunnen registreren, mijn gegevens staan in mijn profiel. Graag een reactie.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 13994 reacties
  • 3 april 2025

Zie privéberichten ​@Bolliebol! Ik had je vanmorgen al bericht. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen