Skip to main content

Zyxel T-56 ping spikes en disconnects

Toon eerste reactie

28 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 februari 2025

Sinds vorige week overgestapt naar Odido internet. Wij hadden 500 MB/S en zijn nu naar 1GB/S. Ik kan vanaf dag 1 al helemaal niets meer met het internet. Nu nog niet bekabeld, maar zelfs door een ping test te doen 1 meter naast de router heb ik ping spikes tot 600+ om de 5 secondes. Vrijwel onmogelijk om normaal een game te spelen. Ik ben nungenoodzaakt om FC25 te spelen op mijn 5G internet. Ik heb nu ook van alles al geprobeerd met de 2.4g en 5G verbindingen. Nu lees is ik overal op internet dat de T-56 dramatisch is en dit zeer waarschijnlijk veroorzaakt. Ik heb geen zin en tijd om hier meerdere dagen mee bezig te zijn. Kan er AUB een ander model worden toegestuurd? Of ik installeer gewoon mijn oude router weer, dan heb ik tenminste normaal werkend internet

Libannnnn
  • Doet lekker mee
  • 1 reactie
  • 22 februari 2025

Met grote frustratie schrijf ik dit bericht, en heb precies ditzelfde problemen. Afgelopen week heb ik glasvezel aangesloten gekregen, en heb ook een T56. Ik merkte het gelijk al: pagina's laden duurde soms 5-8 seconden voordat er iets gebeurde. Streams bufferen en verspringen constant van hoge kwaliteit naar lage kwaliteit. En als kers op de taart heb ik een pay per view gekocht voor vanavond á €26 en heb al 3 uur gemist door dit probleem. Mijn ping verspringt constant van 10 naar 300 plus, en heb goede momenten maar ook hele, echt hele slechte momenten. Ik zou ook zo snel mogelijk een T54 toegestuurd krijgen als dat de oplossing is voor leden met problemen zoals wij.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22166 reacties
  • 22 februari 2025

Hallo ​@Libannnnn 

Welke mediaconverter heb jij en speelt dit probleem zich af op alle apparaten zowel bekabeld als WiFi?

En heb je hier de hele dag door last van?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen