Hoi Lisa,
Dankjewel voor je reactie! Ik ga het straks eens checken.
Jouw collega Jason hierboven heeft duidelijk aangeven dat de nieuwe box gratis zou zijn. Dat bevestigt hij nogmaals na mijn vraag of dat echt klopte. Inclusief opnemen voor 5 euro per maand zouden onze maandelijkse kosten dan exact gelijk blijven. Ik neem dus aan dat dat nog wordt aangepast, want ondanks dat 2,50 per maand niet heel erg veel is, vind ik het niet kunnen dat de kosten toch hoger worden nadat 2 maal is aangegeven dat dat niet zo zou zijn. Heb dit expres 2 keer gevraagd omdat we juist moeten bezuinigen met alles wat maar duurder wordt tegenwoordig. Bedankt in ieder geval alvast voor het navragen en (ik neem aan) regelen!
Hoi @Amy884, ik zie dat de kosten voor de TV Box hierin wel meegenomen zijn, maar de verhoogde prijs van het tv-abonnement niet. Ik ben geen fan van jokken en zal daarom eerlijk toegeven dat ik hier echt overheen gekeken heb: hierdoor komt - inclusief Cloud Opnemen - het maandbedrag inderdaad € 2,50 hoger uit dan verwacht/besproken is. Omdat dit mijn fout is, zal ik dit middels een eenmalige correctie herstellen. Ik vergoed derhalve een volledig jaar maal de verhoogde maandkosten oftewel 12 x 2,50 = € 30. Omdat jouw abonnement eigenlijk niet nog een volledig jaar loopt, heb ik er wat meer van gemaakt dan de bedoeling is, maar technisch gezien kun je nu pas gaan genieten van Cloud Opnemen en wat mij betreft heb je daar dan een volledig jaar recht op.
Na het indien van de vergoeding, ontvang je een e-mail ter bevestiging. Het te vergoeden bedrag zal op een volgende factuur verrekend worden met het maandbedrag (dit is waarschijnlijk de factuur van februari).
Hi @Amy884, merci nog voor de aanvulling! Doordat @Jason een goede oplossing heeft aangedragen voor deze situatie, heb ik mijn vraag bij de financiële specialist ingetrokken. Fijn dat we het op deze manier hebben kunnen rechtzetten. Voor nu wil ik je een hele mooie jaarwisseling wensen!
Nog bedankt allebei! Erg fijn om weer normaal tv te kunnen kijken zonder steeds foutmeldingen te krijgen en dat we weer kunnen opnemen. Ik kreeg vandaag wel een mailtje van jullie dat we 17 januari T-Mobile TV krijgen, maar we zijn natuurlijk al over dus het is niet nodig om opnieuw te installeren ;)
Hi @Amy884, ik word helemaal vrolijk van jouw reactie! Goed dat je het aangeeft: deze e-mail mag je inderdaad negeren. Veel kijk-plezier!