Skip to main content

Ik heb haperend/slecht beeld

Ik heb haperend/slecht beeld
Toon eerste reactie

498 reacties

• is een King Poster
  • 81 reacties
  • 8 juni 2025

Eerder (gisteren 7-6-2025) had ik ook wat haperend TV-beeld op verschillende zenders.
Heb de TV-box een keer helemaal van de stroom afgehaald en geheugen opgeschoond.

Maar kennelijk was er wat meer aan de hand?
Want kon ook niet meer inloggen hier bij de Odido community.

Een aantal uren later lijken alle storingen verholpen te zijn.

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 8 juni 2025

Zelfde haperingen in beeld hier gisteravond (postcode 6241). Hopelijk vandaag weg.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4729 reacties
  • 8 juni 2025

​@Babylonia â€‹@HansB2 Gisteravond was er een tijdelijke onderbreking in de TV-dienst op meerdere plekken in Nederland, dit is inmiddels volledig verholpen. Werkt het bij jou nog niet helemaal zoals het hoort? Start dan even je TV en/of Mediabox opnieuw op, dat helpt vaak direct. We houden je bij dit soort situaties altijd op de hoogte via ons storingstopic. Laat het gerust weten als we je verder kunnen helpen.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 8 juni 2025

Helaas, toen de finale van Roland Garros steeds spannender werd, werd ook het beeld slechter. Alleen via de mediabox en niet via mijn computer of iPad. Het ligt dus niet aan de aangeboden stream aan Odido. Het lijkt of Odido zelf de datarate niet kan verwerken. Ik ben benieuwd wat er gebeurt bij het voetballen zo….

Scholleke
  • is een Top Poster
  • 33 reacties
  • 8 juni 2025

Lijkt inderdaad of wanneer een programma goed bekeken word er problemen zijn met die zender.

Gisteren NPO1 en nu het Eurosport 1.

En ook alleen maar op deze zender! 

Alle anderen doen het gewoon.

Hoe is dit mogelijk!?

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 8 juni 2025
Scholleke schreef:

Lijkt inderdaad of wanneer een programma goed bekeken word er problemen zijn met die zender.

Gisteren NPO1 en nu het Eurosport 1.

En ook alleen maar op deze zender! 

Alle anderen doen het gewoon.

Hoe is dit mogelijk!?

en alleen op de mediabox...

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 juni 2025

Bij mij hetzelfde verhaal als hier boven . Al enkele dagen op ned 1. Omgeving zoetermeer. 

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 juni 2025

Nog steeds op ned 1 haperend beeld. Blokjes zoals hierboven. Nog steeds storing?

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 juni 2025

alles al geprobeerd, tv uit, stekkers van modem en tv eruit, het beeld van npo 1 en rtl 4 blijft nu al drie dagen haperen 

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 juni 2025

Hier precies hetzelfde. T was vanavond niet om aan te zien. 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 juni 2025

klopt, het heeft met een probleem van tele2/odido te maken en niets met onze tv of kabeltjes.

pfffff zo jammer dit

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4729 reacties
  • 11 juni 2025

​@Koritsi â€‹@Toozemooz Sorry dat dit probleem bij jullie nog niet is verholpen. Uiteraard help ik jullie graag verder bij het oplossen van dit euvel. Het komt goed! 

Als ik het goed begrijp gebeurd dit alleen op NPO en Eurosport 1, klopt dit? Daarnaast ben ik benieuwd of het beeld constant blokkering is op deze zenders of op specifieke momenten/bij specifieke programma's. Mocht dit het geval zijn, kan je hier dan voorbeelden van delen (datum/tijdstip, zender, programma). 

Als jullie je community profiel invullen met de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) is de verificatie compleet. Ik sta klaar om verder te helpen!

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 11 juni 2025

Ik heb al contact gehad met de klantenservice/ technische dienst.  Zij gaan het probleem oplossen , hoop ik. Alle gegevens  zijn daar van mij al bekend.

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 11 juni 2025

Probleem is nog niet helemaal  verholpen. Weer kleurflitsen  tijdens journaal van 8 uur.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 juni 2025
Koritsi schreef:

Probleem is nog niet helemaal  verholpen. Weer kleurflitsen  tijdens journaal van 8 uur.

Vandaag 11/6, lijkt alles goed te gaan bij ons op npo 1 en rtl 4 dankjewel Teresa van Odido. 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 juni 2025
Teresa van Odido schreef:

​@Koritsi â€‹@Toozemooz Sorry dat dit probleem bij jullie nog niet is verholpen. Uiteraard help ik jullie graag verder bij het oplossen van dit euvel. Het komt goed! 

Als ik het goed begrijp gebeurd dit alleen op NPO en Eurosport 1, klopt dit? Daarnaast ben ik benieuwd of het beeld constant blokkering is op deze zenders of op specifieke momenten/bij specifieke programma's. Mocht dit het geval zijn, kan je hier dan voorbeelden van delen (datum/tijdstip, zender, programma). 

Als jullie je community profiel invullen met de gevraagde gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) is de verificatie compleet. Ik sta klaar om verder te helpen!

dankjewel, hier lijkt alles nu goed te zijn. !!   :-)

• 0 reacties
  • 7 juli 2025

Hoi,

Bij dit topic klopt de link in deze spoiler niet, misschien kan dat aangepast worden? ðŸ˜Š

Demi van Odido schreef:

6. Ik ervaar nog steeds haperend/slecht beeld

Toon inhoud

Heb je alle bovenstaande stappen geprobeerd en ervaar je nog steeds problemen? Geen zorgen, Maak dan een topic aan via onderstaand format, zodat we dit kunnen doorzetten naar onze technische dienst:

• Welk probleem ervaar je (zie je een haperend beeld of een gekke gloed)?

• Deel twee voorbeelden van een programma, zender inclusief de datum en het tijdstip.

• Speelt dit bij opnames, live tv-kijken en/of bij Terug Kijken?

• Speelt het op alle zenders of specifiek bij bepaalde zenders?

• Ervaar je ook problemen met TV Anywhere?

• Kijk je via de App of via de TV Box?

• Als je meerdere TV Boxen hebt, gebeurt het dan op alle TV Boxen?

→ dat moet deze link zijn : https://community.odido.nl/topic/new

Dank alvast :)

• is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 22 juli 2025

Dat probleem doet zich veelvuldig in de avond/nacht voor, met name op de duitstalige RTL plus. 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1792 reacties
  • 23 juli 2025

Hi ​@tazznl, gisteravond heb je problemen kunnen ervaren met tv kijken, dit is inmiddels helemaal opgelost! Mocht je toch nog problemen ervaren, zou je dan een topic willen aanmaken en hier de data en tijdstippen kan noteren waarom het haperende beeld voorkomt? Ook wil ik je vragen om dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe te voegen aan je profiel. Dan kijk ik met je mee!

• is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 23 juli 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@tazznl, gisteravond heb je problemen kunnen ervaren met tv kijken, dit is inmiddels helemaal opgelost! Mocht je toch nog problemen ervaren, zou je dan een topic willen aanmaken en hier de data en tijdstippen kan noteren waarom het haperende beeld voorkomt? Ook wil ik je vragen om dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe te voegen aan je profiel. Dan kijk ik met je mee!

Beste Odido medewerker, toevallig gisteren met een collega van je gebeld. Heb met haar afgesproken om de storingen te noteren. Hier alvast die van vandaag wo 23-7- 2025 RTL+ 10:51 / 11:05  Over het algemeen zijn die storingen vaker voorhanden tijdens de nacht. En nee het ligt niet aan mij netwerk, anders zou dat ook zijn op andere zenders. Dus niet. Je ziet die storingen ook via de website tv.odido.nl het zit dus in het signaal zelf en is geen lokaal probleem. Via andere streamingspagina zie je die storingen op rtl+ niet dus. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4729 reacties
  • 24 juli 2025

​@tazznl Superfijn om te lezen dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat je de voorbeelden doorgeeft. Ik help je graag verder!

Ik wil dit graag voor je onderzoeken en doorzetten. Echter, kan ik op dit moment nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw community profiel nog aanvullen met de door Nora gevraagde gegevens? Dit doe je door rechtsboven in op Profiel te klikken > ‘Mijn Profiel’ > ‘Bewerk profiel’ > Klik onderaan de pagina op ‘Sla wijzigingen opslaan’. 

Als je mij in dit topic laat weten wanneer je zover bent, kijk ik gelijk met je mee! 

• is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 24 juli 2025
Teresa van Odido schreef:

​@tazznl Superfijn om te lezen dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice en dat je de voorbeelden doorgeeft. Ik help je graag verder!

Ik wil dit graag voor je onderzoeken en doorzetten. Echter, kan ik op dit moment nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw community profiel nog aanvullen met de door Nora gevraagde gegevens? Dit doe je door rechtsboven in op Profiel te klikken > ‘Mijn Profiel’ > ‘Bewerk profiel’ > Klik onderaan de pagina op ‘Sla wijzigingen opslaan’. 

Als je mij in dit topic laat weten wanneer je zover bent, kijk ik gelijk met je mee! 

Nou toevallig zat ik net aan de telefoon met iemand van backoffice toen gisteren jullie systeem eruit vloog. Ik zal kijken wat er nodig is. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4729 reacties
  • 25 juli 2025

​@tazznl Is helemaal goed. Als je mij in dit topic laat weten wanneer je jouw community profiel hebt aangepast, kijk ik gelijk met je mee! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen