Skip to main content

[Opgelost] Problemen met iMessage & Facetime

[Opgelost] Problemen met iMessage & Facetime
Diego van Odido
Moderator

Een aantal van onze klanten kan op dit moment problemen ervaren met de diensten iMessage en Facetime.

 

[Opgelost] Goed nieuws. De problemen met iMessage en Facetime zijn opgelost. Werkt het nog niet? Meld je dan af bij iMessage en Facetime en meld je opnieuw aan. Reset daarnaast je netwerkinstellingen. Bedankt voor je geduld.

 

De oorzaak is gevonden en de problemen worden veroorzaakt door technische maatregelen die op ons mobiele netwerk zijn uitgevoerd naar aanleiding van de eerdere problemen deze week. Hierdoor kan het zijn dat je op dit moment iMessage en Facetime niet kunt activeren. We werken hard aan een oplossing. Sorry voor het ongemak!

UPDATE: 02-07-2025: de oorzaak is gevonden: om het netwerk stabiel te houden zijn er allerlei maatregelen genomen. Dit heeft als bijeffect dat sommige klanten hun iMessage/Facetime niet konden activeren. Dit probleem is verholpen. Werkt het nog niet? Volg dan de onderstaande stappen:

  • Toestel opnieuw opstarten
  • Netwerkinstellingen resetten
  • iMessage uit- en weer inschakelen 
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen