vanochtend is er een sms verstuurd voor activeren en om 17u een sms met dat het gelukt is met her overzetten van me nummer. Had dus ook geen service meer op me oude sim.
nu heb ik de nieuwe simkaart erin gedaan en aan en uit gezet voor activatie maar hij blijft “geen service” aangeven.
ik kan niet bellen hierdoor naar de klantenservice dus wat moet ik hiermee doen?
oude sim kaart werkte wel al in de nieuwe telefoon.
groetjess
Beste antwoord door MattanjaS
Marciano van Odido schreef:
Hoi Mattanja, bedankt voor je terugkoppeling! Ik zie nu inderdaad dat dit een probleem bekend is vanaf 7 maart. Het probleem loopt nog steeds. Er is een manier om dit mogelijk te omzeilen. Dit noemen we een workaround. Dit wil ik graag met je proberen. Ik heb je simkaart zojuist geblokkeerd en de blokkade weer opgeheven. Wil jij nu het volgende doen: vliegtuigstand op je telefoon aanzetten en na een paar seconden weer uitzetten. Vervolgens je telefoon volledig opnieuw opstarten. Laat je het me weten of het hiermee is gelukt? Zo niet, dan vragen mijn collega's om een ticket voor je aan te maken. Dan doe ik dit direct. De verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen, dan zullen zij uiterlijk aan jouw situatie werken. Zodra mijn collega's dit voor je hebben opgelost, nemen zij telefonisch contact met je op. Mochten ze contact met je moeten opnemen tijdens het onderzoek, ben je dan op een ander 06-nummer bereikbaar? Zou je dit nummer dan in je profiel willen zetten?
Laten we eerst kijken of bovenstaande voor jou werkt. Ik hoor het graag van je! 😊
Beste marciano,
Het is gelukt! Enorm bedankt voor de hulp en het meedenken.
Goedemorgen Mattanja, van harte welkom op de Community en leuk dat je met je nieuwe abonnement voor ons hebt gekozen! Je nieuwe simkaart moest nog geactiveerd worden. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je zojuist contact hebt gehad met mijn collega van de klantenservice. Is het nu gelukt om je nieuwe simkaart te activeren en ben je weer verbonden? Ik hoor het graag van je! Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, zet dan de laatste 4 cijfers van je IBAN nog in je profiel. Ook de postcode + huisnummer komen niet overeen met die bij ons in het systeem staan. Wil je deze dan controleren en de juiste invullen? Ik hoor het graag van je! 😊
Het gaat blijkbaar om een storing bij de overname van andere providers. Die storing is er vanaf afgelopen donderdag 6 maart. Ik weet niet of jij toevallig kan zien of die storing al voorbij is? De overname is namelijk nog steeds niet gekomen.
Hoi Mattanja, bedankt voor je terugkoppeling! Ik zie nu inderdaad dat dit een probleem bekend is vanaf 7 maart. Het probleem loopt nog steeds. Er is een manier om dit mogelijk te omzeilen. Dit noemen we een workaround. Dit wil ik graag met je proberen. Ik heb je simkaart zojuist geblokkeerd en de blokkade weer opgeheven. Wil jij nu het volgende doen: vliegtuigstand op je telefoon aanzetten en na een paar seconden weer uitzetten. Vervolgens je telefoon volledig opnieuw opstarten. Laat je het me weten of het hiermee is gelukt? Zo niet, dan vragen mijn collega's om een ticket voor je aan te maken. Dan doe ik dit direct. De verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen, dan zullen zij uiterlijk aan jouw situatie werken. Zodra mijn collega's dit voor je hebben opgelost, nemen zij telefonisch contact met je op. Mochten ze contact met je moeten opnemen tijdens het onderzoek, ben je dan op een ander 06-nummer bereikbaar? Zou je dit nummer dan in je profiel willen zetten?
Laten we eerst kijken of bovenstaande voor jou werkt. Ik hoor het graag van je! 😊
Hoi Mattanja, bedankt voor je terugkoppeling! Ik zie nu inderdaad dat dit een probleem bekend is vanaf 7 maart. Het probleem loopt nog steeds. Er is een manier om dit mogelijk te omzeilen. Dit noemen we een workaround. Dit wil ik graag met je proberen. Ik heb je simkaart zojuist geblokkeerd en de blokkade weer opgeheven. Wil jij nu het volgende doen: vliegtuigstand op je telefoon aanzetten en na een paar seconden weer uitzetten. Vervolgens je telefoon volledig opnieuw opstarten. Laat je het me weten of het hiermee is gelukt? Zo niet, dan vragen mijn collega's om een ticket voor je aan te maken. Dan doe ik dit direct. De verwerkingstijd staat momenteel op 14 werkdagen, dan zullen zij uiterlijk aan jouw situatie werken. Zodra mijn collega's dit voor je hebben opgelost, nemen zij telefonisch contact met je op. Mochten ze contact met je moeten opnemen tijdens het onderzoek, ben je dan op een ander 06-nummer bereikbaar? Zou je dit nummer dan in je profiel willen zetten?
Laten we eerst kijken of bovenstaande voor jou werkt. Ik hoor het graag van je! 😊
Beste marciano,
Het is gelukt! Enorm bedankt voor de hulp en het meedenken.
Goedemorgen Mattanja, geweldig om te lezen dat het heeft gewerkt en uiteraard graag gedaan! Dankjewel en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community en ik staan altijd voor je klaar. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend! 🙌🏻
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.