Skip to main content
Beantwoord

multisim Apple Watch activeren lukt niet


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

42 reacties

  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 13 januari 2022

Ik ben nu inderdaad op de algemene shop pagina, naar welke pagina moet ik gaan?


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 januari 2022

Ik heb hetzelfde probleem, als jullie een oplossing hebben hoor ik het graag.

 


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 13 januari 2022

Blijf jij ook hangen bij de optimale cookies?

als ik op mijn iPhone bij de Watch app bij algemeen en info kijk staat er bij aanbieder een streepje ipv Tmobile, heb jij dat ook?

de Watch werkt verder prima maar je koopt deze Watch (kost meer vanwege cellulair) juist omdat je een abbo bij Tmobile hebt en omdat je een extra abbo erbij kan nemen voor de multisim bij Tmobile.

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 januari 2022
JosephinaA schreef:

Blijf jij ook hangen bij de optimale cookies?

als ik op mijn iPhone bij de Watch app bij algemeen en info kijk staat er bij aanbieder een streepje ipv Tmobile, heb jij dat ook?

de Watch werkt verder prima maar je koopt deze Watch (kost meer vanwege cellulair) juist omdat je een abbo bij Tmobile hebt en omdat je een extra abbo erbij kan nemen voor de multisim bij Tmobile.

 

Ja Netwerk provider staat op “----” maar dat is logisch omdat er nog geen abbonement van T-Mobile gekoppeld is. 

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 januari 2022

Zelfde probleem hier, blijft hangen op de cookie wall. Dit is overigens een nieuw probleem, een week of twee geleden werkte het nog naar behoren. 

Alle updates gehad, private relay uit

 

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 januari 2022
Kellerhu schreef:
JosephinaA schreef:

Blijf jij ook hangen bij de optimale cookies?

als ik op mijn iPhone bij de Watch app bij algemeen en info kijk staat er bij aanbieder een streepje ipv Tmobile, heb jij dat ook?

de Watch werkt verder prima maar je koopt deze Watch (kost meer vanwege cellulair) juist omdat je een abbo bij Tmobile hebt en omdat je een extra abbo erbij kan nemen voor de multisim bij Tmobile.

 

Ja Netwerk provider staat op “----” maar dat is logisch omdat er nog geen abbonement van T-Mobile gekoppeld is. 

 

en ik blijf inderdaad op de optimale cookies hangen. Je kunt de cookie selecteren Optimaal of de andere optie en dan gebeurd er niets


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 13 januari 2022

Ik hoop dat dit probleem snel opgelost wordt, ik ben al jaren bij Tmobile en was altijd tevreden, in principe was ik echt blij dat ik de multisim bij mijn eigen provider kon krijgen, maar dan moet de multisim wel aan mijn iwatch gekoppeld kunnen worden😂


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 januari 2022

Beste Tmobile. Ik kan kan mij AppleWatch ook onmogelijk koppelen dank zij de cookie melding die ik niet kan weg klikken.. heb Watch opnieuw gekoppeld instelling t-mobile staan op 94.0 iOS 15.2.1 safari instellingen ge-reset maar hij komt er niet voorbij zoals ook andere mensen lees ik.. ik heb het ook op 2 andere iPhones geprobeerd met het zelfde problem:( 

kun u mijn Watch misschien koppelen als ik u het SEID geef?? Ik kijk uit naar een oplossing.

 


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 13 januari 2022

De inmiddels beruchte cookiewall speelt behoorlijk op,😂 hier moet toch een oplossing voor te vinden zijn👀


  • is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 13 januari 2022

Ik kwam er nu doorheen, maar dan krijg ik deze melding. 


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 13 januari 2022

En Wat heb je nu dan voor een abonnement ? Een Sim only misschien?

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 januari 2022

Heel vreemd maar het werkt nu! Ik kom er door op beide telefoons dus het probleem is verholpen!! 


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 13 januari 2022

Yes🥳 het is hier ook gelukt, hartstikke fijn👍


  • is een Top Poster
  • 24 reacties
  • 14 januari 2022

Hier ook eindelijk. 


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 14 januari 2022

Top👍


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 14 januari 2022

Hi allemaal,

Heel fijn om te lezen dat het nu wel is gelukt. Bedankt voor de terugkoppeling!


  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 14 januari 2022

Dank je wel Hajar👍


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen