Hoi @TamaraK,
Jammer dat de Watch niet zonder problemen gekoppeld kan worden, maar hopelijk kunnen we dit gauw oplossen!
Je geeft al aan dat je andere topics hebt doorgenomen, welke oplossingen waren dit? Het is namelijk handig voor ons om te weten wat je zelf al hebt gedaan, zodat we weten wat we niet opnieuw hoeven te delen.
Wat ik op dit moment aanraad is om de multisim opnieuw te koppelen.
Het loskoppelen van de multisim op jouw Apple Watch doe je als volgt:
- Open de Watch-app op de iPhone.
- Ga naar het Mijn Watch-tabblad en tik op Mobiel netwerk.
- Tik achter het actieve abonnement op het i’tje.
- Kies voor de optie Verwijder abonnement bij [aanbieder].
Vervolgens kun je de koppeling weer activeren via: Mijn Watch > Mobiel netwerk > Configureer mobiel. De verbinding wordt dan volledig hersteld en hopelijk helpt deze “reset” om het probleem op te lossen.
We horen graag van je of het is gelukt, Tamara!