Beste,
wij hebben sinds 18 september 3 camera’s en een homebase van EufySecurity. Via de WiFi kan ik een perfecte livestream kijken via mijn iPhone, maar op mobiele data geeft hij een foutmelding met de homebase. Volgens EufySecurity zou dit liggen aan bepaalde instellingen van je router of mobiele telefoon. EufySecurity is Engels, heeft hierbij ook een e-mail gestuurd, maar ik kom niet uit de volgende stappen. Hoe verander je de volgende instellingen op zowel je router als je iPhone? zie bericht hieronder:
We are sorry that you are not able to stream the camera when using mobile data. As this is an unusual case, sorry to have to ask this, but please confirm the following information:
1. Please let us know if your router has some Access control and firewall settings? If yes, please turn it off. (With regards to the requirements of the network for our home base, we use TCP port 80 and 443 and UDP 0~65535 port)
2. Please go to the SIM card/network settings on your mobile phone and see if you have set the IPV6? You can check it in the phone settings>SIM card information>Access Port name(APN)> APN Protocol. Please be noted that currently, our system only supports IPV4. If possible, please try to turn off the IPV6 to see if anything different.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan aanpassen? Op mijn telefoon kan ik geen IPV6 of IPV 4 vinden. En via t-mobile ingelogd op mijn modem , maar geen instellingen te vinden over bovengenoemde punt.