Skip to main content
Beantwoord

eSIM geactiveerd maar geeft geen verbinding

• 31 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd bij Odido en mijn ESIM geactiveerd, maar ik krijg nog geen verbinding met het netwerk. Mijn oude simkaart werkt ook niet meer. Ik heb al verschillende stappen gevolgd, zoals telefoon opnieuw opstarten, netwerkinstellingen gereset.

Kunnen jullie me alsjeblieft helpen?

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Rianne, van harte welkom op de Community! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat mijn collega je nieuwe eSIM gistermiddag heeft geactiveerd. Klopt dat? Is alles nu in orde? Ik hoor het graag van je! đŸ˜Š

Bekijk origineel

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Rianne, van harte welkom op de Community! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat mijn collega je nieuwe eSIM gistermiddag heeft geactiveerd. Klopt dat? Is alles nu in orde? Ik hoor het graag van je! đŸ˜Š

• heeft eerste post geplaatst
  • 24 april 2025

Ik heb hetzelfde probleem. Vandaag mijn fysieke sim vervangen door een eSIM maar mijn bellen+internet abbonement op mijn fysieke sim is niet mee overgegaan naar mijn eSim, dus nu heb ik geen service (bellen en internet) meer. Kunnen jullie svp helpen? 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Luuk12345678, van harte welkom op de community en bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat je 2 uur geleden contact hebt gehad met mijn collega en dat er een nieuwe simkaart geactiveerd is. Is het inmiddels gelukt met je nieuwe eSIM? Ik zie namelijk wel een fysieke simkaart in het systeem staan en geen eSIM.

Mocht het nog niet gelukt zijn, lukt het om via de Mijn Odido app een eSIM aan te vragen en deze te downloaden en installeren? Ik kan er wel 1 voor je bestellen, maar ik mag 'm zelf niet activeren. De snelste manier is om dit in 1 van onze shops te doen. Ik hoor graag van je of het met mijn collega is gelukt of dat ik nog iets voor je kan doen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen