Skip to main content

Dagenlang geen internet

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Wij hebben thuis sinds afgelopen weekend problemen met het internet thuis gehad. Hier hebben we zaterdag nog telefonisch contact over gehad. Mevrouw zei dat ze de router zou updaten en dat ik deze moest resetten. Nou, verbinding deed het nog steeds niet. Odido klantenservice al gesloten dus toen maar gewacht op de volgende dag. 

Volgende dag hebben we weer gebeld zij zeiden dat er een storing in ons buurt is (website geeft dit niet aan en zegt dat alles oke is in de buurt). Zij zegt dat dit zsm opgelost zal worden en stuurt ons een LAN kabel op?  Wat moet ik met een LAN kabel??? 

Mevrouw aan de telefoon heeft ons wel 3 codes gegeven voor onbeperkt mobiele data voor 7 dagen, hier zitten we dus mee… 7 dagen unlimited data, al sinds zaterdag geen internet thuis. 

Wanneer zal dit probleem opgelost worden? Wanneer kan ik weer internet verwachten? Nu er vandaag ook nog een storing is in mobiele data kan ik niks meer. 

Wel moet ik er bij vermelden dat LAN het nog steeds doet met matige snelheden? Ik wil zo snel mogelijk weer internet hebben dit is absoluut niet acceptabel.

Bij odido heb ik steeds meer last gehad van wegvallende internet of storingen!

Uitgelichte reactie

25 juni 2025

Hallo ​@OmarAB 

Het internet lampje op de router is dus wel gewoon groen? Heb je de mediaconverter al eens herstart door de stroom er even af te halen of de internetkabel tussen mediaconverter en router vervangen?

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22003 reacties
  • 25 juni 2025

Hallo ​@OmarAB 

Het internet lampje op de router is dus wel gewoon groen? Heb je de mediaconverter al eens herstart door de stroom er even af te halen of de internetkabel tussen mediaconverter en router vervangen?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 juni 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@OmarAB 

Zou raar zijn als ik hierover zou klagen zonder dit allemaal te proberen… internet lampje is soms rood soms groen… soms is er ook geen fiber lampje op de mediaconverter.

Heb al de basis dingetjes die Odido aanraad al geprobeerd.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen