Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch Multisim problem


I think I have the same problem with a setting up a new Apple Watch with a Multisim as other people have been having recently. 

I have a new 4G Apple Watch Series 9, and an iPhone 12. Both are up to date. I have reset network settings and restarted both devices. I'm still getting the 'not eligible' error.

The last digits of my phone number are 8899

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Thanks for the information James! I have immediately forwarded a case to our IT team (case number: 71645250). They will investigate this for you and get back to you within 14 days with more clarity! It could very well be picked up within a few days, but keep in mind that it could take up to 14 days. They will try to resolve it as soon as possible! 

If you have any other questions in the meantime, feel free to let me know! 

 

Bekijk origineel

15 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hello James, welcome to our Community! It's true that there are some IT issues with our Multisim, which is why it's not working and you're seeing the above message. I had heard from a few customers that it is working again, but not yet with everyone. I'm afraid this is the case with you. Therefore, I would like to immediately forward a case for you to our IT-team so they can investigate further. Do you have the information below for me? I read in your comment that everything is up to date, but of course I have no way of knowing how it is with your devices. Could you share it written out with me? 

  • What Watch do you have (with model number)? 
  • What iOS version does the iPhone have? 
  • What WatchOS version does the Watch have?
  • What does it say under Provider settings?
  • Date and Time of activation of the Multisim? 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 juni 2024
  • iPhone 12: IOS 17.5.1
  • Apple Watch Series 9 (MRQG3QF/A): Software version 10.5
  • Under Apple Watch network provider is just has a dash (-)
  • Multi sim activation: I think it was 28-06-2024 at around 12:00

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3767 reacties
  • Antwoord
  • 28 juni 2024

Thanks for the information James! I have immediately forwarded a case to our IT team (case number: 71645250). They will investigate this for you and get back to you within 14 days with more clarity! It could very well be picked up within a few days, but keep in mind that it could take up to 14 days. They will try to resolve it as soon as possible! 

If you have any other questions in the meantime, feel free to let me know! 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 juli 2024

Hello, 

Please could you chase this up for me? It’s been over 2 weeks and I’m still getting the same error. 

Thanks!


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hello @James211212, right now the IT issue is still in play, apologies! Our IT team is working hard to fix it as soon as possible. I see something didn't go right with your case. I have immediately forwarded this to our IT team. They will notify you when it is resolved! 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 6 februari 2025

Ik heb een apple watch ultra en geen 4g ontvangst op horloge, soms wel soms niet. Maar meer niet


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8976 reacties
  • 6 februari 2025

Dan is er misschien geen mobiele LTE-m dekking op die plek of je watch is kapot.


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 6 februari 2025
eric schreef:

Dan is er misschien geen mobiele LTE-m dekking op die plek of je watch is kapot.

Apple watch is niet kapot, dekking is er ook niet op iphone, en als 4g of 5g er is dan is het tergend langzaam


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8976 reacties
  • 6 februari 2025

Exact. Geen mobiele dekking op die locatie,  dan werkt de Apple watch lte ook niet natuurlijk. 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 7 februari 2025

Sinds tmobile odido is is er geen 4g of 5g meer of ineens wel en heel langzaam, dit tot ergernis, ben een jaar weggeweest naar kpn, daarna terug naar odido, merk geen verbetering, odido doet hier niets aan, en klantenservice is ook onervaren die zeggen wanneer heeft u een nieuwe esim gehad !? Deze moet ook vervangen worden, u wordt teruggebeld, niets meer gehoord, en nog steeds geen verbetering.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Arno28, van harte welkom op onze Community! We zijn blij om te lezen dat je bij ons terugbent. Wel zo fijn als je mobiele internet en je Multisim het ook goed doet, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je dit probleem ook ervaart met je mobiele telefoon, zal het vermoedelijk niet aan je Multisim liggen, maar aan onze dekking. 

Had je al wel eens je toestel opnieuw opgestart? Dat wil vaak helpen, omdat deze dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

Was het al gelukt met een nieuwe fysieke simkaart of eSIM (als je deze hebt)? Graag wil ik met je meekijken in je account of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 10 februari 2025

Dit probleem WAS bij odido, voor het odido was, geen problemen, daarna geen 5g of 4g of heel langzaam, op aanraden van jullie naar kpn gegaan, geen problemen meer, nu weer terug bij odido, direct weer problemen dus ligt echt aan het netwerk


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Arno28 in dat geval, laten we dan zeker naar de oorzaak en een gepaste oplossing kijken! Had je bovenstaande al geprobeerd om te kijken of dat helpt? Ik hoor het graag en ook of je het al met een nieuwe simkaart hebt geprobeerd. Dit kan soms de oorzaak zijn. Daarnaast zie ik ook graag je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer in je profiel. Kun je die gegevens invullen? Dan kan ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 13 februari 2025

Hoe nu verder ? Ik merk nog weinig verbetering


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Arno28, kun je nog een toelichting geven op het bovenstaande? Dan kan ik wat zaken uitsluiten en kan ik je nog beter helpen! Verder mis ik alleen nog je geboortedatum in je profiel. Kun je die voor mij invullen? Dan kan en mag ik daarna gelijk met je meekijken bij je abonnement en kunnen we samen naar een oplossing kijken! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen