Hello James, welcome to our Community! It's true that there are some IT issues with our Multisim, which is why it's not working and you're seeing the above message. I had heard from a few customers that it is working again, but not yet with everyone. I'm afraid this is the case with you. Therefore, I would like to immediately forward a case for you to our IT-team so they can investigate further. Do you have the information below for me? I read in your comment that everything is up to date, but of course I have no way of knowing how it is with your devices. Could you share it written out with me?
- What Watch do you have (with model number)?
- What iOS version does the iPhone have?
- What WatchOS version does the Watch have?
- What does it say under Provider settings?
- Date and Time of activation of the Multisim?
Thanks for the information James! I have immediately forwarded a case to our IT team (case number: 71645250). They will investigate this for you and get back to you within 14 days with more clarity! It could very well be picked up within a few days, but keep in mind that it could take up to 14 days. They will try to resolve it as soon as possible!
If you have any other questions in the meantime, feel free to let me know!
Hello,
Please could you chase this up for me? It’s been over 2 weeks and I’m still getting the same error.
Thanks!
Hello @James211212, right now the IT issue is still in play, apologies! Our IT team is working hard to fix it as soon as possible. I see something didn't go right with your case. I have immediately forwarded this to our IT team. They will notify you when it is resolved!
Ik heb een apple watch ultra en geen 4g ontvangst op horloge, soms wel soms niet. Maar meer niet
Dan is er misschien geen mobiele LTE-m dekking op die plek of je watch is kapot.
Dan is er misschien geen mobiele LTE-m dekking op die plek of je watch is kapot.
Apple watch is niet kapot, dekking is er ook niet op iphone, en als 4g of 5g er is dan is het tergend langzaam
Exact. Geen mobiele dekking op die locatie, dan werkt de Apple watch lte ook niet natuurlijk.
Sinds tmobile odido is is er geen 4g of 5g meer of ineens wel en heel langzaam, dit tot ergernis, ben een jaar weggeweest naar kpn, daarna terug naar odido, merk geen verbetering, odido doet hier niets aan, en klantenservice is ook onervaren die zeggen wanneer heeft u een nieuwe esim gehad !? Deze moet ook vervangen worden, u wordt teruggebeld, niets meer gehoord, en nog steeds geen verbetering.
Hi @Arno28, van harte welkom op onze Community! We zijn blij om te lezen dat je bij ons terugbent. Wel zo fijn als je mobiele internet en je Multisim het ook goed doet, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je dit probleem ook ervaart met je mobiele telefoon, zal het vermoedelijk niet aan je Multisim liggen, maar aan onze dekking.
Had je al wel eens je toestel opnieuw opgestart? Dat wil vaak helpen, omdat deze dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel tapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.
Was het al gelukt met een nieuwe fysieke simkaart of eSIM (als je deze hebt)? Graag wil ik met je meekijken in je account of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken!
Dit probleem WAS bij odido, voor het odido was, geen problemen, daarna geen 5g of 4g of heel langzaam, op aanraden van jullie naar kpn gegaan, geen problemen meer, nu weer terug bij odido, direct weer problemen dus ligt echt aan het netwerk