Skip to main content
Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Toon eerste reactie

805 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Orhan52, ik heb zojuist van mijn collega te horen gekregen dat er iets niet goed stond ingesteld en dat zij het in orde heeft gemaakt. Wel is voor de zekerheid je huidige account verwijderd, zodat dit geen problemen kan geven. Kun je nu een nieuw account aanmaken via onze website en dan je abonnementen koppelen? Je kunt wel alleen de nummers die eindigen op ***9118 en ***3850 en je Internet + TV abonnement koppelen, omdat deze op jouw naam staan. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag wat voor melding je precies te zien krijgt! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 maart 2025

Het lukt nog steeds niet.

Ik weet het ook niet meer.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 maart 2025

Heb al een nieuw topic aangemaakt.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Orhan52 dank voor de toelichting! In dat geval, heb ik de nieuwe informatie toegevoegd aan dezelfde case (76436321) en deze opnieuw doorgezet naar onze technische afdeling, zodat ze het nogmaals kunnen onderzoeken. Binnen 14 dagen ontvang je telefonisch of per mail een terugkoppeling hiervan! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@nleb van harte welkom op onze Community! Ik zie inderdaad dat je al een eigen topic hierover hebt aangemaakt. Het is niet de bedoeling om meerdere topics/reacties te plaatsen over hetzelfde onderwerp. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het overzichtelijk voor ons en kunnen we iedereen zo goed mogelijk verder helpen. Een collega of ik zal zo snel mogelijk in je eigen topic terugkomen met een reactie!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen