Skip to main content

Klik&Klaar wel verbonden met modem, geen internet

  • 28 november 2024
  • 51 reacties
  • 2499 Bekeken

Toon eerste reactie

51 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2444 reacties
  • 8 februari 2025

Hoi ​@MPruntel, super bedankt! Kan je alleen nog controleren welke firmware er op dit moment draait op het modem? Alvast bedankt! Groetjes, Ishana


Mojag
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 7 maart 2025

Is het mogelijk om ook mijn modem te upgraden naar de laatste firmware versie? Wordt ondertussen een beetje gestoord dat mijn laptop en telefoons continue verbindingsproblemen hebben. Mijn huidige firmware is V1.00(ACJG.0)NR53_b7D0528.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14937 reacties
  • 10 maart 2025

Hey ​@Mojag, welkom op onze Community! 

Daar kan ik je zeker bij helpen, zou je alleen jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik je abonnement omhoog halen en ervoor zorgen dat jouw modem geupgrade wordt naar de nieuwste firmware!


Mojag
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 10 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@Mojag, welkom op onze Community! 

Daar kan ik je zeker bij helpen, zou je alleen jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik je abonnement omhoog halen en ervoor zorgen dat jouw modem geupgrade wordt naar de nieuwste firmware!

Hi ​@Tommie van Odido,

Bedankt voor je reactie, alle extra info staat nu in mijn account.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14937 reacties
  • 11 maart 2025

Hey ​@Mojag, dank voor de informatie. De upgrade naar de B9 loopt as we speak! 


Mojag
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 11 maart 2025

@Tommie van Odido Update is gelukt, ik ben benieuwd. 😉

In ieder geval alvast bedankt voor de snelle service!


Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 574 reacties
  • 11 maart 2025
Mojag schreef:

@Tommie van Odido Update is gelukt, ik ben benieuwd. 😉

In ieder geval alvast bedankt voor de snelle service!

De b9 lost vooral problemen met extra wifi punten op. Heb je straks nog steeds connectie problemen zet dan je wifi kanalen voor 2.4 GHz en 5 GHz vast via de admin website 192.168.1.1

Ze staan op automatisch en bij mij gaf het veelvuldig switchen van kanaal door de router veel connectie problemen bij mijn apparaten. Gebruik een wifi scanner om het juiste kanaal te vinden en zorg dat je uit het 5 GHZ DFS bereik blijft.


Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 574 reacties
  • 16 maart 2025

@Mojag Gaat het nu beter?


Mojag
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 16 maart 2025

Gaat helemaal perfect nu. Laptops en telefoons blijven nu gewoon ingelogd op wifi. 😀


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 maart 2025

@Tommie van Odido Hoi Tommy, ik heb denk ik precies last van dezelfde problemen zoals een aantal keer hierboven aangegeven. Als ik mijn extra wifi punt aanzet werkt de wifi vanuit de modem niet meer. Erg frustrerend, ik heb de volgende firmware: V1.00(ACJG.O)NR53_b7D0528. En los daar van vliegt de modem er erg vaak uit en moeten we hem resetten om internet terug te krijgen. Ik hoop dat je kan helpen! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 maart 2025

@Tommie van Odido 

Hoi Tommie, ik heb helaas hetzelfde probleem als hierboven aangegeven. De firmware staat in mijn account. Kun je mij ook helpen? Ik word er nu constant uitgekickt...


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14937 reacties
  • 18 maart 2025

Hoi ​@Pat.T & ​@Derekvanhaaster, welkom op onze Community!

Dat kunnen we zeker, ik heb beide modems opgegeven voor de update. Deze zal vandaag nog worden uitgevoerd. Let op, het internet valt dan een paar minuutjes weg tijden het updaten! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 20 april 2025

Hallo, ik heb hetzelfde probleem met de klik en klaar modem. Om de haverklap valt internet uit met de melding 'verbonden zonder internet' is het mogelijk om ook de update uit te voeren naar B9?

Alvast bedankt


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 april 2025

Goedemorgen, ook hier het probleem van wel verbonden maar geen internet. Het gaat tijden goed, maar dan ineens valt de verbinding weg. Maak enkel gebruik van de Klik en Klaar modem. Geen wifi punten of versterkers. Het maakt ook niet uit of ik Wifi gebruik of kabels. 

 

Groeten Arnoud


Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 574 reacties
  • 22 april 2025
Arnoud Haagsma schreef:

Goedemorgen, ook hier het probleem van wel verbonden maar geen internet. Het gaat tijden goed, maar dan ineens valt de verbinding weg. Maak enkel gebruik van de Klik en Klaar modem. Geen wifi punten of versterkers. Het maakt ook niet uit of ik Wifi gebruik of kabels. 

 

Groeten Arnoud

Welke kleur hebben je lampjes op het modem, normaal en als je de storing hebt?


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 april 2025

De lamnpjes branden groen en Blauw. Ook bij een storing. 

De modem laat soms ook een rood lampje zien ipv blauw, maar dan is er niet direct geen internet verbinding. 


Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 574 reacties
  • 22 april 2025

@Arnoud Haagsma Lampjes zien er goed uit. Misschien heb je last van de dagelijkse reset: Elke 24 uur wordt de 5G verbinding gereset en dan heb je even geen internet. Je kan deze reset qua tijd sturen door het modem op een rustige tijd (bijvoorbeeld vlak voor het naar bed gaan) via de app even te herstarten, of de spanning even van het modem af te halen. Die tijd wordt dan de dagelijkse reset tijd.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 23 april 2025

@walter.v.l  reset gegeven. Ik heb wel het idee dat het soms meerdere keren per dag voorkomt. Ik zal het in de gaten houden.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 4 mei 2025

Helaas, vandaag weer heel de dag last gehad van wel verbonden met wifi maar geen internet. Router herstart en later ook nog eens helemaal terug gezet naar de fabrieksinstellingen. 

Ook hier met wisselend succes. 

Heeft iemand nog tips en oplossingen. Het is om gek van te worden af en aan verbonden. 

Bedankt 

 


Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 574 reacties
  • 4 mei 2025

Wat mij heeft geholpen is om de Wifi kanalen voor 2.4 en 5 Ghz vast te zetten. Ze staan standaard op Auto zodat de router zelf het sterkste kanaal kiest. Maar als er veel wisselingen zijn dan kan dat problemen geven. Kanalen vastzetten kan via de admin website op 192.168.1.1


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 augustus 2025

@Tommie van Odido Beste Tommie, 

 

Ook hier hetzelfde probleem. Mijn televisie geeft aan verbonden, maar er is geen internet. Op m’n telefoon werkt het soms wel en soms niet. Firmwareversie van het modem is: V1.00(ACJG.1)NR53_b17D0430. Zou je mij kunnen helpen het werkende te krijgen?
 

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 augustus 2025

Hier hetzelfde probleem sinds vandaag. Stroom er meerdere keren afgehaald, lampjes op het modem branden groen of blauw. Net als Sander1997 ook firmware V1.00(ACJG.1)NR53_b17D0430. Wie kan helpen?

*update: Heb mijn gastnetwerk even geactiveerd op 2.4ghz om te kijken of dat wel werkte. Dat was het geval, en sinds dat moment doet mijn normale netwerk (mesh) het ook weer vooralsnog

*update2: Te vroeg gejuicht, verbinding is weer weg


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 augustus 2025

Zelfde probleem ook bij ons. De hele nacht werkt het al niet. Graag een oplossing hiervoor Odido!


  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 1 augustus 2025

Hier ook. Heel veel storingen gemeld bij allestoringen, dus dit zit aan Odido kant. Ligt niet aan jullie modem!


  • is een Top Poster
  • 34 reacties
  • 1 augustus 2025

Nee he niet weer, mobiel doet ook niks (Simpel en Ben) wanneer worden we nu eens financieel gecompenseerd? Al maanden drama.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen