Skip to main content
Beantwoord

Klantvoordeel mist al 2 maanden

• 24 januari 2025
  • 9 reacties
  • 136 Bekeken

Hallo,

Sinds dat ik verhuisd ben half december 2024 gaat er van alles mis. Eerst voor mijn adreswijziging doorgevoerd te krijgen. ( 4x gebeld, 6 medewerkers gesproken, 2 dagen aan de lijn en uiteindelijk in januari zelf geregeld via jullie geweldige app die barst van de fouten. En nu mis ik al 2 maanden op rij mijn klantvoordeel. En betaal ik dus al 2x 5 euro teveel terwijl mijn BEN abonnement wel het klantvoordeel actief is.

Bellen met de klantenservice heb ik opgegeven, via de app krijg ik bij alles foutmeldingen of hangt vast dus dit is mijn laatste poging via de community om iets fatsoenlijks in 1x geregeld te krijgen. Mocht dit ook weer uitdraaien op een fiasco stap ik ovet naar een andere provider want sinds dat T-mobile Odido is geworden is het 1 grote teringzooi!! Ik heb klik en klaar internet i.c.m. een mobielabonnement via BEN. Verder staan alle benodigde gegevens klaar om er wat mee te doen.

Ik ben benieuwd!

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@der.tuup, uiteraard is het niet de bedoeling dat je na de verhuizing het Klantvoordeel misloopt. Ik zie dat zowel het Klik & Klaar abonnement als het Ben abonnement op het goede adres staan en ze ook beiden aangemeld zijn voor het Klantvoordeel. Alles staat dus helemaal goed om de korting te moeten kunnen ontvangen. Ik ga dit daarom direct voor je doorzetten naar onze technische afdeling, zodat zij kunnen onderzoeken wat hier precies aan de hand is en dit recht kunnen zetten voor je. Zodra dit helemaal opgelost is, zullen wij er uiteraard voor zorgen dat je de gemiste korting weer terug gaat krijgen. De verwerkingstijd voor het onderzoek is 14 dagen, zodra het onderzoek helemaal afgerond is, zullen we contact met je opnemen om je op de hoogte te houden! 

Bekijk origineel

9 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • Antwoord
  • 26 januari 2025

Hi ​@der.tuup, uiteraard is het niet de bedoeling dat je na de verhuizing het Klantvoordeel misloopt. Ik zie dat zowel het Klik & Klaar abonnement als het Ben abonnement op het goede adres staan en ze ook beiden aangemeld zijn voor het Klantvoordeel. Alles staat dus helemaal goed om de korting te moeten kunnen ontvangen. Ik ga dit daarom direct voor je doorzetten naar onze technische afdeling, zodat zij kunnen onderzoeken wat hier precies aan de hand is en dit recht kunnen zetten voor je. Zodra dit helemaal opgelost is, zullen wij er uiteraard voor zorgen dat je de gemiste korting weer terug gaat krijgen. De verwerkingstijd voor het onderzoek is 14 dagen, zodra het onderzoek helemaal afgerond is, zullen we contact met je opnemen om je op de hoogte te houden! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 26 januari 2025

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik wacht uw bericht over de voortgang af.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 februari 2025

Beste Odido, inmiddels is de factuur voor februari ook binnen. En wat blijkt? Mijn klantvoordeel is nog steeds niet toegekend!!! Dit is inmiddels de 3e maand zonder voordeel!!! Wat voor figuren werken bij jullie?? Dit is gewoon belachelijk. Service is ver onder de maat!! Ik wil dit nu opgelost zien en niet niks 14 dagen verwerking want anders betaal ik geen klote tot het geregeld is!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 februari 2025

En doe ook meteen die hele website van jullie overnieuw maken want die rammelt van de fouten. Je kunt als klant niks wijzigen of aanpassen, opvragen enz. NIKS WERKT !!! Alleen steeds weer foutmelding.

Waardeloos! T-Mobile was 100x beter dan die fusie nu. Om te huilen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 26 februari 2025
Nora van Odido schreef:

nou die 14dgn zijn allang om en nog steeds niks gehoord. Wel de nieuwe factuur van 25 euro i.p.v. 20 euro. 3 maanden klantvoordeel niet gekregen!!

ik ga de komende incasso terugboeken en dan stort ik 10 euro terug op jullie rekening. En vanaf komende maand verreken  ik zelf wel elke maand mijn klantvoordeel. Schijnbaar lukt dat Odido niet. 

Belachelijk dit en ik ben niet de enige met dit probleem als ik hier de klachtenregen lees. Waardeloos!!!

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 59 reacties
  • 2 maart 2025

Goedemiddag ​@der.tuup ,  dank je wel voor je geduld. Het spijt me dat je nog geen terugkoppeling hebt ontvangen. Ik heb goed nieuws: jouw ticket is opgepakt en staat nu op de prioriteitenlijst. We zijn ervan overtuigd dat we dit snel kunnen oplossen, zodat je weer van je Klantvoordeel kunt genieten. Onze excuses voor het ongemak. We doen ons best om dit snel voor je op te lossen en houden je op de hoogte van de voortgang. Als je ondertussen nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 5 maart 2025

Inmiddels is er weer een factuur afgeschreven zonder klantvoordeel. Dit was de 3e maand al. Dus inmiddels € 15 tegoed van Odido. Als volgende maand weer de korting niet gerekend wordt is het € 20 tegoed oftewel incasso terugboeken en dan verreken ik het zelf. Ik ben die berichtjes beu dat het opgelost wordt maar er gebeurt niks. Ook steeds een andere medewerker die reageert. 

FIX JULLIE SHIT!!!!

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • 7 maart 2025

Hi ​@der.tuup, ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega's van de technische dienst net een update hebben geplaatst in jouw ticket. Op dit moment is het hun gelukt om het Klantvoordeel goed voor je aan te zetten. Wij willen alleen nog de factuur van de volgende maand afwachten om te kijken of dit daadwerkelijk goed komt te staan op de factuur. Mocht het weer mis gaan, dan houden mijn collega's van de technische dienst dit in de gaten voor je zodat ze hier gelijk weer mee aan de slag kunnen gaan. Ik ga er nu echter wel van uit dat dit helemaal goed gaat en het daadwerkelijk opgelost is. Wil je me op de hoogte houden zodra de nieuwe factuur er is? Als het Klantvoordeel hier helemaal goed op staat, ga ik direct de vergoeding voor de gemiste korting voor je in orde maken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 7 maart 2025

Hallo Nora, 

Bedankt voor de uitleg over de update. Ik ga je zeker op de hoogte houden. Ook ik hoop dat het dan eindelijk goed gaat. We zullen zien.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen