Hallo,
Sinds dat ik verhuisd ben half december 2024 gaat er van alles mis. Eerst voor mijn adreswijziging doorgevoerd te krijgen. ( 4x gebeld, 6 medewerkers gesproken, 2 dagen aan de lijn en uiteindelijk in januari zelf geregeld via jullie geweldige app die barst van de fouten. En nu mis ik al 2 maanden op rij mijn klantvoordeel. En betaal ik dus al 2x 5 euro teveel terwijl mijn BEN abonnement wel het klantvoordeel actief is.
Bellen met de klantenservice heb ik opgegeven, via de app krijg ik bij alles foutmeldingen of hangt vast dus dit is mijn laatste poging via de community om iets fatsoenlijks in 1x geregeld te krijgen. Mocht dit ook weer uitdraaien op een fiasco stap ik ovet naar een andere provider want sinds dat T-mobile Odido is geworden is het 1 grote teringzooi!! Ik heb klik en klaar internet i.c.m. een mobielabonnement via BEN. Verder staan alle benodigde gegevens klaar om er wat mee te doen.
Ik ben benieuwd!