zoals ook al in de titel staat is er sinds afgelopen week echt mega instabiel.
heb hier verder nog nooit last van gehad. heb ook al de modem op verschillende adressen uitgeprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem.
wel weet ik dat b17 geloof ik best een nieuwe update is. ik vraag mij af of het probleem hiermee gerelateerd is.
ook vraag ik mij af of meerdere mensen hier last van hebben en of er een manier is om dit op te lossen?
het gaat om deze versie: V1.00(ACJG.1)NR53_B17D0430. is dit de nieuwste firmware?
ik heb al meerdere dingen zelf geprobeerd maar tot zover nog zonder resultaat.
mijn computer is via de ethernet aangesloten dus het zou geen verbinding probleem moeten zijn. ook lijkt het niet de verbinding naar de 5g mast aangezien ik al op verschillende adressen de ethernet getest heb met hetzelfde resultaat.
hieronder in ieder geval de ping statistics alvast aangezien ik op eerdere onderwerpen gezien heb dat jullie dit nodig hebben. uiteraard is een average van 25 ms meer dan goed genoeg alleen die spikes naar 200+ ping is gewoon niet acceptabel. dit probleem is dus bezig sinds ik geloof de b17 update. ( sinds 8 juni ong.

deze post gaat ook echt alleen maar over de instabiliteit. de snelheid is nog altijd mega goed zoals hieronder te zien.

bedankt voor het lezen en ik hoop dat ik geholpen kan worden met dit probleem.