Skip to main content
Voor nu geparkeerd

Auto rotatie Odido TV app Android

• 30 december 2023
  • 6 reacties
  • 59 Bekeken

Edward van der Veen

Ik ben in het gelukkige bezit van een Samsung Galaxy Fold 4 telefoon. Dit betekent dat als ik naar televisie kijk, ik de telefoon openklap en dan op het grote scherm kijk. Het beeld van Odido staat dan echter op zijn kop, en ik moet de telefoon met de verkeerde kant bovenhouden om tv te kunnen kijken. Als gevolg daarvan zitten de luidsprekers onder mijn handen en werkt de stand van de cover niet goed om hem neer te zetten.

Het scherm weigert echter 180 graden te autoroteren. Gaarne zorgen dat de app kan roteren, of dat de app 180 graden draait…...

6 reacties

Edward van der Veen

Ik heb nog steeds dit issue. Iemand?

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10768 reacties
  • 26 maart 2024

Dit lijkt een issue gelokaliseerd in de Fold zelf en niet onze app. Ik neem voorzichtig aan dat je doelt op casten, klopt dat?

Edward van der Veen

Nee, een fold heeft een openklapbaar binnenscherm. Het beeld staat daar op zijn kop en wil niet roteren, wat andere apps gewoon wel doen....

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10768 reacties
  • 27 juni 2024

Momenteel moeten we TV-ideeën even in de ijskast plaatsen.
Dit ligt stil doordat we andere prioriteiten moeten stellen. Wellicht wordt jouw idee later in het jaar alsnog opgepakt/heropend. Weet dat we feedback altijd waarderen! Bedankt voor je geduld en begrip!

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10768 reacties
  • 27 juni 2024
NieuwVoor nu geparkeerd

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14517 reacties
  • 23 september 2024

Hi @Edward van der Veen, het kan zijn dat we de Galaxy Fold niet hebben meegenomen in de configuratie. We gaan kijken of we dit kunnen testen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen