Skip to main content
Afgerond

Apparaten een naam kunnen geven in het t-56 modem

• Poulus

In het t-56 modem zie je veel apparaten op je netwerk die 'onbekend' zijn. Voor die is het handig als je de apparaten zelf een naam kunt geven als je hebt uitgevogeld wat het is

In de lijst met wifi geconnecteerde apparaten zie je nu alleen Mac adressen. Daar sowieso so de nu al beschikbare naam  bij zetten vergroot de herkenbaar heid.

Deze aanpassingen vergroten de veiligheid van je netwerk omdat makkelijker te zien zal zijn of er ongewenste apparaten op je netwerk zitten. 

4 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 28 april 2024

Per ongeluk ontdek ik net dat de functie al bestaat. Vanaf het hoofdscherm ga je naar Connectivity en in de list view als je over een apparaat heen “hovered” verschijnt er een podloodje. Daar kan je de naam aanpassen. 

Enige wens dat dan over blijft is die naam ook zichtbaar te hebben in het overzicht met wifi geconnecteerde apparaten.

• is een King Poster
  • 151 reacties
  • 28 april 2024

Ja dat klopt op zich, alleen hoop ik dat de t56 minder vergeetachtig is dan de t54...

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • 1 mei 2024
NieuwAfgerond

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14491 reacties
  • 1 mei 2024

Hi @BenKief, als ik denk wat je bedoeld dan werkt dit al. 

Ik neem aan dat je de topologie bedoeld? Als je de naam wijzigt zul je het zo moeten zien: 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen