Skip to main content
informatie

Alles over de betaling en inhoud van jouw factuur

Alles over de betaling en inhoud van jouw factuur
Toon eerste reactie

32 reacties

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 25 april 2024
Teresa van Odido schreef:

@SRS77 Uiteraard help ik je graag verder, ik ben gelijk het systeem ingedoken om voor je uit te zoeken hoe het precies zit! 

Op 11-03-24 is jouw abonnement ingegaan, dit is ook de datum waarop de facturatie is gestart. Gezien de facturatie niet op de 1e van de maand is gestart, betaal je niet de volledige prijs van het wifipunt, er zijn dus geen kosten in rekening gebracht. 

Op de tweede factuur, is er een deel korting verrekend en het wifipunt is in rekening gebracht. Dit komt doordat deze halverwege is opgezegd. Op de volgende factuur zal dit worden rechtgetrokken. 

Mocht je eind mei nou toch zien dat dit niet is gebeurd, trek dan gelijk bij mij aan de bel. Ik regel de vergoeding dan direct voor je! 

Dank voor het uitzoeken! Ik wacht rustig af.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @dRichardK, geen dank! Soms is er inderdaad geen specificatie. Dat betekent dat er geen (speciaal) verbruik is geweest of dat er is gebeld. 

dRichardK
  • 343 reacties
  • 25 april 2024
Marciano van Odido schreef:

Hi @dRichardK, geen dank! Soms is er inderdaad geen specificatie. Dat betekent dat er geen (speciaal) verbruik is geweest of dat er is gebeld. 

Nee dat zou kunnen kloppen, maar het zou dan wel prettig zijn als je kunt zien waar bepaalde kosten ineesn vandaan komen. Dat is in dit geval niet duidelijk.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 maart 2025

Ik heb al een maand of 3 mijn mobiel abbo bij odido maar kan de factuur niet inzien.

Op de app is de factuur van thuis te zien maar de tab mobiel laat niks zien.

Ook zijn de factuur van thuis abbonement helemaal niks zegend. Onder beschrijving staat “maandelijks kosten”(duh) maar waar zijn die kosten voor?

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Mobiel
  • 290 reacties
  • 25 maart 2025

Hi ​@Ghostsand, leuk dat je sinds enkele maanden ook een mobiel abonnement bij Odido hebt! Uiteraard help ik je graag verder. Heb je jouw telefoonnummer wel al aan het account kunnen koppelen? Je regelt dit via je accountoverzicht. De facturen voor je mobiele abonnement kun je dan uiteindelijk vinden op deze pagina. Mocht dit niet werken, dan verneem ik het graag van je en kijk ik met je mee. Ik zou je willen vragen om de volgende gegevens aan te vullen in je profiel: je telefoonnummer, adres & postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze informatie is alleen voor moderators van Odido zichtbaar. Geef je mij een seintje zodra je dit gedaan hebt?

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 maart 2025

ik heb idd de mobiel nummer toegevoegd en zie de factuur wel via de website maar niet de app. niet zo een probleem zoalng ik ergens kan inzien. ik heb mijn profiel aangevuld met de info.

Enige idee waar ik meer info kan vinden over de kosten op de factuur van mijn vaste lijn? vind het zo vaag.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Ghostsand, bedankt voor het invullen van je profiel en fijn dat het is gelukt om beide abonnementen in Mijn Odido te koppelen. Ik zie ze inderdaad allebei staan. Ik geef je graag meer informatie over je factuur en de specificaties van de maandkosten. Lukt het om via deze pagina je factuur te downloaden? Als je je factuur opent, bestaat deze uit 3 pagina's. Op de eerste pagina zie je inderdaad alleen maandelijkse kosten en kortingen. Als je naar de volgende pagina's scrolt, zie je het volgende: Je maandelijkse kosten bestaan uit Glasvezel, TV en je TV Box.

Op de volgende pagina vind je uitgebreidere informatie over je kortingen:

Heb je hiermee meer duidelijkheid over je factuur en waar de maandelijkse kosten precies voor zijn? Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! đŸ˜Š

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen