Ik ontving een sms met een leuke aanbieding voor podimo vanwege het 1 jarig bestaan. De actiecode/vouchercode kan ik alleen nergens vinden. Wie weet hoe dit werkt?
Dank
Bladzijde 2 / 2
Hallo @Fabiyo, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat 1 cijfer in je geboortedatum en ook 1 in de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet overeenkomt met wat er in ons systeem onder je nummer vermeld staat. Kun je de juiste gegevens in je profiel vermelden? Zodra alles overeenkomt, kan ik een code met je delen!
Pm verstuurd
Goedemiddag,
Ik ontving een sms met een leuke aanbieding voor podimo vanwege het 1 jarig bestaan. De actiecode/vouchercode kan ik alleen nergens vinden. Wie weet hoe dit werkt?
Dank
Ik ontvang ook graag een promocode!
Ik ontvang ook graag een code!
Hi @emmames, die wil ik graag met je delen! Echter, moet ik een ID-check uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik mis alleen nog je geboortedatum in je profiel. Kun je die invullen en een reactie geven in dit topic? Dan kan ik een code via een privébericht naar je sturen!
Hi @emmames, die wil ik graag met je delen! Echter, moet ik een ID-check uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Ik mis alleen nog je geboortedatum in je profiel. Kun je die invullen en een reactie geven in dit topic? Dan kan ik een code via een privébericht naar je sturen!
Ik heb het ingevuld!
@emmames ik zie dat je alleen het geboortejaar hebt ingevuld en deze komt overeen. Kun je ook nog de dag + maand invullen? Graag de juiste geboortedatum vermelden die onder het telefoonnummer in ons systeem bekend is. Dan kan ik daarna een code met je delen!
@emmames ik zie dat je alleen het geboortejaar hebt ingevuld en deze komt overeen. Kun je ook nog de dag + maand invullen? Graag de juiste geboortedatum vermelden die onder het telefoonnummer in ons systeem bekend is. Dan kan ik daarna een code met je delen!
Yess done! Dank!
Hoi @emmames, ik heb je zojuist per mail een code gestuurd! Laat je het me weten of het is gelukt?
Hi, bij mij is er ook iets misgegaan met deze leuke actie en nu lijkt het erop dat ik er geen gebruik meer van kan maken. Net telefonisch niet klantgericht geholpen dus ik hoop dat t op deze wijze nog wel kan..? Alvast bedankt!
Hi @Petra1985, welkom op onze Community en sorry dat het is misgegaan! De codes die we hadden verstuurd waren geldig tot en met 7 november 2024. Bij klanten waar het mis is gegaan, hebben we andere codes beschikbaar. Ik weet niet 100% of het nog lukt met deze codes, maar je kunt het zeker proberen. Kun je je telefoonnummer en postcode + huisnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna de code met je delen!
@Pharwin van Odido ik heb het meteen gedaan, dank je wel alvast. Ik hoop ook echt dat het lukt, leek me echt heel leuk.
Goedemorgen @Petra1985, yes, bedankt! Ik heb zojuist in een privébericht de code met je gedeeld. Ik hoop dat het lukt! Zo niet, dan vermoed ik dat het niet meer kan, omdat de geldigheid is verlopen. Om het dubbel te checken heb ik het intern nog nagevraagd. Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
@Petra1985 Ik ben bang dat het niet zal lukken, ik heb namelijk van mijn collega te horen gekregen dat de codes te verzilveren waren tot en met 7 november. Dit stond ook in de actievoorwaarden vermeld, sorry! Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.
Ik heb gebruik gemaakt van deze actie en begreep uit alle communicatie dat de 3 gratis maanden automatisch zouden aflopen.
Vandaag brengt Podimo echter toch abonnementskosten in rekening. Neem ik natuurlijk op met Podimo, maar was wel benieuwd of meer mensen dit hadden? Ik had al een Podimo account hiervoor, maar had geen lopend abonnement.
Hoi @waaimasjien, welkom op onze Community! Na deze actie zou Podimo vanzelf moeten stoppen, wat gek dat er toch kosten in rekening gebracht worden. Als het goed is, heb je aan het einde van de actieperiode ook een e-mail ontvangen met de vraag hoe de ervaring was, samen met een persoonlijk aanbod. Ben je toevallig op dit aanbod in gegaan? Anders kun je het beste contact opnemen met Podimo, waarom er toch kosten in rekening gebracht worden!
Ik heb gebruik gemaakt van deze actie en begreep uit alle communicatie dat de 3 gratis maanden automatisch zouden aflopen.
Vandaag brengt Podimo echter toch abonnementskosten in rekening. Neem ik natuurlijk op met Podimo, maar was wel benieuwd of meer mensen dit hadden? Ik had al een Podimo account hiervoor, maar had geen lopend abonnement.
Jup, hier hetzelfde probleem, ook gebruik gemaakt van het Odido cadeau, en ik zie dat Podimo afgelopen dag €4,99 heeft afgeschreven. Inmiddels een mailtje gestuurd naar Podimo, maar hier heb ik nog geen reactie op gehad…
@Pharwin van Odido Ben uiteraard niet op dat aanbod ingegaan, anders was ik hier nu niet.
@mthrst Ik heb Podimo gemaild, zij hebben bevestigd dat het is opgezegd en dat de betaling wordt teruggestort. Maar ze geven geen excuus of uitleg, alleen een nieuw aanbod om een abonnement te starten .
Als ze dit bij meer mensen doen is het lekker binnenlopen...
Hier ook €6,99 afgeschreven terwijl het abonnement automatisch zou stoppen.
@Pharwin van Odido vind het wel makkelijk dat er nu naar Podimo verwezen wordt. Jullie geven een zogenaamd cadeautje weg waarbij er duidelijk wordt gecommuniceerd dat je nergens aan vast zit en het automatisch afloopt.
Als dan die partij waar jullie mee samenwerken voor die promotie (Podimo) zich niet aan de gemaakte afspraken houdt dan horen jullie dat op te lossen.
Goedemorgen @mthrst @waaimasjien @GdelaTourette ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad! Laten we voorop stellen dat dit niet de bedoeling is, excuses dat er toch kosten in rekening zijn gebracht. We hebben de actie in samenwerking met Podimo opgezet en de afspraak was dat het na 3 maanden automatisch zou worden stopgezet, tenzij er op een persoonlijk aanbod is ingegaan. We gaan ook zeker navragen bij Podimo hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik heb ook inmiddels onze contactpersoon binnen Odido hiervan op de hoogte gesteld. Is het e-mailadres uit jullie profiel ook het e-mailadres wat jullie hebben gebruikt voor Podimo? Dan kan ik dit doorgeven, zodat het onderzocht kan worden. Als het een ander e-mailadres betreft, stuur me dan even een privébericht met het juiste e-mailadres!
Goedemorgen @mthrst @waaimasjien @GdelaTourette ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad! Laten we voorop stellen dat dit niet de bedoeling is, excuses dat er toch kosten in rekening zijn gebracht. We hebben de actie in samenwerking met Podimo opgezet en de afspraak was dat het na 3 maanden automatisch zou worden stopgezet, tenzij er op een persoonlijk aanbod is ingegaan. We gaan ook zeker navragen bij Podimo hoe dit heeft kunnen gebeuren. Ik heb ook inmiddels onze contactpersoon binnen Odido hiervan op de hoogte gesteld. Is het e-mailadres uit jullie profiel ook het e-mailadres wat jullie hebben gebruikt voor Podimo? Dan kan ik dit doorgeven, zodat het onderzocht kan worden. Als het een ander e-mailadres betreft, stuur me dan even een privébericht met het juiste e-mailadres!
Het emailadres wat ik heb voor Podimo heb gebruikt is een ander, ik zal het via een privebericht met je delen.
Hi @mthrst @waaimasjien @GdelaTourette, ik heb zojuist vernomen dat het fout is gegaan aan de kant van Podimo. Er is inderdaad onterecht gefactureerd. Klanten dit die issue hebben, zullen via Podimo gecompenseerd worden. Jullie zullen via Podimo hiervan op de hoogte worden gesteld. Excuses voor het ongemak!
Goedemorgen, voor mij geldt hetzelfde dat ik een tijd geleden een sms heb ontvangen zonder code. Door omstandigheden heb ik daar niet eerder op kunnen reageren. Is het mogelijk de code alsnog te ontvangen? Dit zou heel fijn uitkomen i.v.m. re-integratie etc. Ik hoor het graag, alvast bedankt. Fijne dag.
Goedemorgen @Elise C, zeer begrijpelijk dat je ook gebruik wilt maken van deze actie. Echter, is het op dit moment niet meer mogelijk, sorry! De actie voor gratis 3 maanden Podimo en de codes waren geldig tot en met 7 november 2024. We hebben ook geen andere codes meer beschikbaar om nog te verzilveren. Sorry dat ik geen ander antwoord voor je heb. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! Ik wens je heel veel succes met de re-integratie!
@Pharwin van Odido Bedankt voor de reactie. Jammer, maar begrijpelijk. Ik heb 7 november 2024 niet goed gelezen, ik dacht later maar zie het nu ook. Fijne dag.
@Elise C geen probleem, kan gebeuren! Voor andere vragen, weet je me te vinden. Dank en ik wens jou ook een hele fijne dag toe!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.