Beste medewerkers,
Nu begin ik er een beetje klaar mee te worden, na al die loze beloften en niet nakomingen.. Ik heb mijn klacht deels in een andere topic geuit, maar daar wordt nauwelijks inhoudelijk op gereageerd.. In de winkel kunnen ze niets voor mij doen.. Als ik de klantenservice bel, vragen ze om naar de winkel te gaan. Waar zijn we mee bezig??
Ik heb op 3/10 de iPhone 13 Pro Goud 128gb besteld.. In de winkel ook aangegeven dat ik op een bepaalde datum naar het buitenland vertrek, medewerker gaf aan dat het geen probleem was en het makkelijk haalbaar was gezien de levertijd toen op 2-3 weken stond. Mijn vliegreis was ruim aan het eind van de 4e week na besteldatum. Vervolgens worden de levertijden aangepast naar 3-4 weken.. Vliegreis om moeten boeken voor de eerste keer, gelukkig toen nog gratis. Na 4 weken nog steeds geen telefoon… Vervolgens worden de levertijden aangepast naar 4-5 weken.. Vliegreis om moeten boeken voor de tweede keer… Vervolgens heb ik na 6 weken nog steeds geen telefoon binnen en heb ik mijn reis voor de derde keer moeten omboeken.. Voor de tweede en derde wijziging heb ik zelfs moeten betalen (bedrag van € 210,00 in totaal) door jullie beloftes.
Vervolgens bel ik naar de klantenservice en geven ze aan erachter aan te gaan en met de winkel te bellen want blijkbaar ging er iets mis. De mevrouw van de klantenservice kwam wel haar belofte na, belde met de winkel zodra ze open waren en belde na een kwartier meteen terug. En ja hoor, het bleek dat de betreffende winkel wel mijn order heeft geannuleerd maar nooit een nieuwe heeft aangemaakt (ivm het schrappen/weghalen van de telefoons uit de winkels). Dit hebben ze snel op de dag dat ik gebeld heb in orde gemaakt, echter lijkt het dat mijn besteldatum helemaal NIET is overgenomen en zie ik een datum van 10/11 staan. Ik vermoed dat jullie mij, door jullie eigen fout en loze beloftes, mij achteraan het lijstje hebben gezet.
Het blijkt ook dat het niet naar mij toe gecommuniceerd mocht worden dat er een fout was gemaakt.. Want in het gesprek met de klantenservice en de winkel werd gesproken van een fout, en in het gesprek tussen de winkel en mij was er niets aan de hand en was dit de gewone gang van zaken. Dit is tevens te horen uit het telefoongesprek met de klantenservice medewerker, als het goed is kunnen jullie alle gesprekken terugluisteren.
Ik tik inmiddels de 7 weken aan, terwijl ik op het forum kan lezen dat er mensen zijn die 1.5 WEEK LATER een bestelling hebben geplaatst met hetzelfde toestel in opslag en kleur. Puur omdat jullie een fout hebben gemaakt en ik daar de dupe van ben wat ik tevens niet mocht weten. Dit gaat toch werkelijk nergens over? Inmiddels hebben alle mensen die na mij besteld hebben al een datum voor bezorging gekozen terwijl ik deze mogelijkheid niet heb… Waardoor ik ook nog eens dood leuk 2-3 weken erbij mag optellen bij het kiezen van een datum. Super oneerlijk en onmenselijk zelfs.
Ik heb ook contact opgenomen met AMP over afhaal mogelijkheden aangezien ik in enorme spoed zit met mijn vliegreis. Ze geven aan dat het afhalen normaliter net zo lang duurt als bezorgen (dus pas na 2 weken), TENZIJ T-Mobile contact met hun opneemt om een uitzondering aan te vragen. Dan zouden zij eventueel kunnen regelen dat ik het in mijn uitzonderlijke geval sneller zou kunnen ophalen (nogmaals: dit is door AMP bevestigd). AMP geeft aan dat de fout hierin volledig los van AMP staat en deze ook gemaakt is door T-Mobile dus zij het ook zelf moeten oplossen. Dat kon enkel als T-Mobile contact opneemt met AMP om deze situatie te bevestigen. Hierbij tevens het verzoek om een versnelde procedure in gang te zetten waarbij ik mijn toestel direct kan ophalen bij AMP.
Graag ontvang ik eens een keer inhoudelijk reactie over mijn situatie en wat jullie er nou zelf precies van vinden. Alle gesprekken zijn ook terug te luisteren of zijn in de winkel gevoerd, dus ik heb er heus geen verhalen bij verzonnen om mijn topic “erger” te laten lijken, helaas is het allemaal waarheid.