Skip to main content

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro Max
Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

442 reacties

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 23 december 2020

Goedemorgen,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Goud 256 GB is zojuist aangepast. De rest van de besteldata en levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Als er weer een update te delen is dan horen jullie het gelijk van ons!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 december 2020

Ik heb net een abonnement afgesloten met de iphone 12 pro max blauw 128 gb is deze op voorraad momenteel? 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 28 december 2020

Hi allemaal,

De levertijd voor de iPhone 12 Pro Max 128GB Oceaanblauw is aangepast. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 29 december 2020

Hi allemaal,

De levertijden voor iPhone 12 pro Max Blauw 128 GB, iPhone 12 Pro Max Blauw256 GB, iPhone 12 Pro Max Goud 256 GB, iPhone 12 Pro Max Goud 512 GB, iPhone 12 Pro Max Zilver 512 GB zijn aangepast. De rest is hetzelfde gebleven. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 31 december 2020

Ik heb 2 december een iPhone 12 pro Max 512GB besteld. Nu heb ik nog steeds geen toestel dat onderweg is naar mijn huis. Wie kan mij helpen om duidelijkheid te scheppen over waar mijn toestel blijft?


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 31 december 2020

Hi,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max Oceanblauw 256GB is aangepast.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 31 december 2020

Hi @BeardedLemell 

Wat is jouw order nummer? Dan kijk ik graag met je mee!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 31 december 2020

Hoe kan dit nou? Al weken lang staat de levertijd van de 512 Pro Max op 2 tot 3 weken en nu is dat verstreken voor mij en staat de levertijd ineens op 6 tot 8 weken?


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 4 januari 2021
promaxio schreef:

Hoe kan dit nou? Al weken lang staat de levertijd van de 512 Pro Max op 2 tot 3 weken en nu is dat verstreken voor mij en staat de levertijd ineens op 6 tot 8 weken?

En toen bleef het stil? Op deze manier verwacht ik natuurlijk over 3 weken de volgende aanpassing van 6-8 weken naar 12-14 weken...


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 4 januari 2021

@promaxio

De levertijden die we communiceren zijn altijd onder voorbehoud en een verwachting. Dit kan veranderen op basis van de leveringen die we vanuit Apple krijgen en dan is het soms nodig om de levertijden aan te passen. Ik snap dat het jammer is dat je langer moet wachten, maar iets anders kunnen we er niet jammer genoeg niet van maken. Hopelijk wordt deze verwachte levertijd wel gehaald, maar ook dat kunnen we vanuit onze kant nooit 100% garanderen.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 4 januari 2021

Hi allemaal,

De levertijd van de iPhone 12 Pro Max 128GB Zilver is aangepast.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 januari 2021

Moet ik de levertijd rekenen vanaf het moment dat ik mijn bestelling geplaatst heb of de datum die jullie opgeven bij “besteldatum”? 


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 5 januari 2021

Goedemorgen @Bobster,

De verwachte levertijden moet je rekenen vanaf jouw persoonlijke datum van bestellen.

Als er nog andere vragen zijn dan horen we het graag!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 januari 2021

Leuk hoor, die levertijden op n rijtje. Maar jullie bezorger is het probleem: gisteren (4 jan 2021) een iPhone12 bij jullie besteld (“op voorraad”) maar de bezorger kan niet eerder dan 15 januari leveren……. 

Zetten jullie dat svp bij de levertijden? Het gaat de klant niet om júllie interne voorraad, maar om de dag dat je mooie nieuwe mobiel bij jou wordt afgeleverd!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 januari 2021

Trap er niet in, mensen. Zodra jouw telefoon op voorraad is duurt het nog 2 weken voordat de bezorgdienst een tijdvak vrij heeft om je bestelling daadwerkelijk te kunnen bezorgen. Dus houd de levertijden die hier gegeven worden aan en tel daar nog eens 2 weken bij op voordat je jouw nieuwe telefoon in huis hebt...


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 6 januari 2021

Goedemiddag,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Oceaanblauw 512 GB en Goud 128 GB zijn zojuist aangepast. Daarnaast zijn ook de levertijden aangepast van de Oceaanblauw 128 en 256 GB, Goud 256 GB en Zilver 128 GB. De rest van de informatie uit de levertijdentabel blijft hetzelfde.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

Wanneer er weer een nieuwe update is dan horen jullie het gelijk!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 januari 2021

Ik zie dat je graag hoort wanneer er nog andere vragen zijn dus,

Ik lees dat de uitlevering via de bezorgdienst ook nog eens voor vertraging kan zorgen. Kan ik mijn bestelling laten uitleveren bij een T-mobile winkel?


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 6 januari 2021

@promaxio

Zeker, daar zijn we ook voor natuurlijk! 

Nee, het is op dit moment niet mogelijk om een bestelling op te halen in de winkel. In verband met de regels omtrent de lockdown zijn onze winkels daarvoor gesloten. Je kunt jouw bestelling dus alleen via de koeriersdienst laten leveren op het moment.


Deze levertijden kloppen NIET! Er staat 2-3 weken, ik wacht toch echt al ruim 5 weken op het toestel. Terwijl ook toen 2-3 weken werd aangegeven. Zet gewoon bij het bestellen van de mobiel zelf de juiste levertijden. Pure misleiding om daar 2-3 weken te zetten, terwijl het eigenlijk 6-8 weken is.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 januari 2021
David schreef:

@promaxio

Zeker, daar zijn we ook voor natuurlijk! 

Nee, het is op dit moment niet mogelijk om een bestelling op te halen in de winkel. In verband met de regels omtrent de lockdown zijn onze winkels daarvoor gesloten. Je kunt jouw bestelling dus alleen via de koeriersdienst laten leveren op het moment.

Ok, bedankt voor je antwoord. Heb net bericht gekregen dat de telefoon er is en dat ik een afspraak kan maken. Helaas pas de 19e is de eerste mogelijkheid maar i.i.g. heb ik nu een datum.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 januari 2021

Hi, 

Ik heb afgelopen dinsdag 5 januari rond 11.00 ‘s ochtends de Apple iphone 12 Pro Max Blauw 128GB besteld. Er stond dat ik na 10 minuten een bevestigingsmail zou ontvangen, deze mail kreeg ik om 01.45 ‘s nachts pas! Nou goed, prima. Het duurt allemaal wat langer en het is overal drukker, dat begrijp ik. Nu zie ik dat er sinds gister de toestellen weer op voorraad zijn. ik lees ondertussen dat andere mensen wel al een afspraak kunnen plannen voor hetzelfde toestel, terwijl ze later hebben besteld!! Hoe kan het dat ik nog steeds geen mail heb mogen ontvangen over het inplannen van een afspraak met de koerier? 

Ik hoor graag van jullie! 

Met vriendelijke groet, 

Chloè Palte


Kan een moderator mijn account verwijderen? Ik heb een melding geplaatst over ontvangst van de iPhone en krijg vervolgens telkens opnieuw een mail als iemand anders een probleem post. Daar hoef ik uiteraard geen mail over te ontvangen. Daarnaast moet ik zelf in staat kunnen zijn om mijn account te verwijderen. Graag dit account per direct verwijderen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 januari 2021

Hallo T-mobile,

 

17-12-2020 een iphone 12 pro max grijs besteld met de levertijd van 2-3 weken.

nu 3 weken later nog geen email ontvangen over een eventuele verzending.

is de levertijd langer dan dat of is er misschien iets mis gegaan?

ordernummer 55659198


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 januari 2021

Donderdagavond de iPhone 12 pro Max 128 GB besteld en gelijk betaald. Deze is volgens jullie op voorraad. Ik zou binnen twee uur en email van de koerier krijgen om een aflevertijd af te spreken. Tot nu toe nog niets ontvangen. Klantenservice zegt dat hij dan waarschijnlijk toch niet op voorraad is. Een andere medewerker zegt dat het druk is bij de koerier.Vreemd verhaal. Maargoed nog steeds geen telefoon. Valse voorwendselen noem ik dat. 


Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • 13 januari 2021

Goedemiddag allemaal,

De besteldatum van de iPhone 12 Pro Max Goud 128 GB en 512 GB en Zilver 512 GB zijn zojuist aangepast. Daarnaast zijn ook de levertijden van de iPhone 12 Pro Max Grafiet 128 en 512 GB aangepast.

Houd er rekening mee dat het, in verband met drukte bij de koeriersdienst, langer kan duren voor jouw bestelling kan worden geleverd wanneer je een afspraak kunt maken.

We laten het weer weten wanneer er een nieuwe update te delen is!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen