Skip to main content
Beantwoord

Bestelstatus niet bekend

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb op 29-09-2022 de apple watch ultra besteld. Bestelling is dmv mail en sms bevestigd onder ordernr 76040217. Echter als ik de bestelstatus opvraag krijg ik de melding geen bestelling gevonden. Hoe kan dit?

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Elias073 

Ik heb je bestelling gecontroleerd en die staat goed in ons systeem. Het kan zijn dat de bestelstatus pagina het niet diet. Heb je het ook met een andere browser geprobeerd? Je ontvangt een bericht van de collega’s van T-Shop zodra je Apple Watch Ultra klaarstaat om opgehaald te worden. Nog even geduld en dan kan je snel genieten van je bestelling. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Bekijk origineel

10 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 25 oktober 2022

Hi @Elias073 

Ik heb je bestelling gecontroleerd en die staat goed in ons systeem. Het kan zijn dat de bestelstatus pagina het niet diet. Heb je het ook met een andere browser geprobeerd? Je ontvangt een bericht van de collega’s van T-Shop zodra je Apple Watch Ultra klaarstaat om opgehaald te worden. Nog even geduld en dan kan je snel genieten van je bestelling. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

• 1 reactie
  • 3 november 2022

Goedenavond 

Ik heb een 2 tal weken een iWatch 8 ultra besteld hierop heb ik ook een bevestiging gekregen maar als ik op jullie site kijkt zegt deze dat de bestelling niet bekend is.

gaat om order nr 76933279

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 4 november 2022

Hi @Pierre53 

Ik zie dat je bestelling goed is doorgekomen bij mijn collega’s in de shop. Zij gaan je berichten zodra je bestelling klaar staat om opgehaald te worden. Ik wens je alvast veel plezier met je bestelling. 

• 2 reacties
  • 4 november 2022

23-9 Apple Watch ultra besteld, nu dus 6 weken geleden. Nog geen levering. Waarom duurt dit zo lang. Inmiddels is deze Watch goed verkrijgbaar en leverbaar bij diverse reguliere leveranciers. Een update tussendoor betreft levering zou prettig zijn. 

• 2 reacties
  • 8 november 2022

Apple Watch ultra bijna 7 weken geleden besteld, levertijd was 4 tot 6 weken toen. Nog steeds geen bericht gehad om hem op te halen in de shop. Kan hem bij mijn bestellingen ook niet terug vinden. Hij is zeker besteld. Waarom duurt dit zo lang ?

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 8 november 2022

Hi allemaal,

In onze algemene levertijden topic kun je de levertijden vinden van de Apple watches. Wij zijn afhankelijk van de voorraad die we van Apple krijgen en levertijden zijn daarop afgestemd. Ik hoop dat jullie snel kunnen genieten van je Watch!

• 2 reacties
  • 8 november 2022

Ja, helaas duren de leveringen langer dan de afgesproken levertijden

• Auteur
  • 2 reacties
  • 8 november 2022

Ik weet er alles van. Je krijgt van t mobile geen enkele update over levertijd. Er zijn al meerdere reacties geplaatst met vragen over levertijd maar tmobile reageert nergens op. Elke andere winkel heeft inmiddels al weer voorraad behalve tmobile. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij tmobile. Je krijgt geen enkele reactie op vragen over de levertijd

• 2 reacties
  • 8 november 2022

Mijn Watch is vandaag uitgeleverd. 6 wk en 2 dagen na bestelling. Groene alpine band. Wellicht zit daar ook verschil in. Succes met wachten allemaal. Het is wel de moeite waard 😊

• Auteur
  • 2 reacties
  • 10 november 2022

Mijn watch gisteren opgehaald bij t-mobile shop. Uiteindelijk heeft het 5 weken en 6 dagen geduurt dus mag niet klagen. Was het wachten in ieder geval wel waard.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen