Skip to main content

Alles over Early Renewal

Alles over Early Renewal
Toon eerste reactie

69 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 januari 2025

Hoi,

 

kunnen jullie zien of mijn huidige abbo is gestart met een early renewal?

groet


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Angelique-83, van harte welkom op onze Community en de beste wensen voor het nieuwe jaar! Yes, dat kunnen we zeker. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat deze al is gestart als een Early Renewal. Een strenge voorwaarde om hiervan gebruik te maken is dat je huidig contract niet als een Early Renewal is gestart. Deze optie komt dus in jouw geval te vervallen, sorry! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 17 maart 2025

hey, could You check if can I take early renew for my new subscription? ( started at 18.04)


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21580 reacties
  • 17 maart 2025

Hello ​@kapeczkao2 

To renew your contract earlier than 4 months before the end date of your contract you need to call the customer service on telephone number 0800 0092. If you are not eligible, they'll tell you.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi ​@kapeczkao2, welcome to our Community! Nice to see that you're interested in staying with us with an early renewal. Did you succeed in requesting an Early Renewal? I've looked into your account, and I see that there is already a pending request. Please let me know, and if you have any other questions, please fill in the last 4 digits of your IBAN in your profile. I'm happy to look into it! 😄


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 maart 2025

heey Marciano, I'd really like to do this but I don't know if it's even possible. I already have next contract (valid from 18.04.2025 to 18 04.2027) and on this contract I'd like to do an early renewal. That's why I want to know if it will be possible after the current contract expires (after 18.04) 😀 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@kapeczkao2 I'd be happy to give you more clarity on that! To qualify for an Early Renewal, your current contract must not have started as an Early Renewal and must have been running for at least 3 months. I see that your current contract had not started as an Early Renewal, but I see that you have already placed a new order with us on 18-09-2023. So you have already done an Early Renewal option and your new subscription will start on 23-04-2025. Since you have already renewed your current subscription early, an Early Renewal cannot be applied to it again, sorry! 

If you have any other questions, feel free to ask! 


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 17 juni 2025

De extra kosten van 71 zit bij de factuur indien maar hoe zit het met eventuele bij kosten telefoon? Zit dat ook dan op de factuur telefoonrekening of apart?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21580 reacties
  • 17 juni 2025

Hallo ​@KimStijfs 

Die kosten zitten zitten bij de eerstvolgende factuur.


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 17 juni 2025

Kan je ook early renewal doen als je dit jaren terug een keer gedaan hebt. Gok een 5 jaar terug. Het huidige abbo is niet gestart met early renewal. Zouden jullie kunnen nakijken of ik dit überhaupt mag doen? 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21580 reacties
  • 17 juni 2025

@KimStijfs 

Indien je huidige contract geen Early Renewal was dan kan het volgens mij, je kan alle privé velden in je community profiel invullen zodat een moderator kan meekijken.


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 17 juni 2025

Dank je. Op mijn profiel staat inderdaad het telefoonnummer en klantnummer ect. Ik wacht af☺️


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@KimStijfs, dat zoek ik graag voor je uit! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik zie dat je huidige abonnement wel begonnen is als een Early Renewal. Bij je eigen abonnement is het dus niet mogelijk, sorry! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 18 juni 2025

Hoi,

 

Sorry maar dat kan niet kloppen. Ik heb dit maar 1 keer gedaan en dit was een 5 jaar geleden. De laatste keer heb ik gewoon die 4 maanden van te voren verlengd 


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 18 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@KimStijfs, dat zoek ik graag voor je uit! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik zie dat je huidige abonnement wel begonnen is als een Early Renewal. Bij je eigen abonnement is het dus niet mogelijk, sorry! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

Ik heb de telefoon factuur nog om het te bewijzen dat het niet klopt. In sep 2024 is de telefoon geleverd en heb dit gewoon via de app gedaan.


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 18 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@KimStijfs, dat zoek ik graag voor je uit! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik zie dat je huidige abonnement wel begonnen is als een Early Renewal. Bij je eigen abonnement is het dus niet mogelijk, sorry! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

heb toen 4 maanden van te voren verlengverlensoluut niet met early renewal! Dat was 1 keer en 5 jaar geleden minimaal

 


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 18 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@KimStijfs, dat zoek ik graag voor je uit! Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik zie dat je huidige abonnement wel begonnen is als een Early Renewal. Bij je eigen abonnement is het dus niet mogelijk, sorry! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 

Ik ben nog even gaan opzoeken in alle bewaarde boekhouding. De early renewal is aangemaakt op 10-9-2019. Een beste poos geleden dus.


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 19 juni 2025

@Pharwin van Odido zie de foto's hierboven van de laatste verlenging. Precies 4 maanden. Geen Early Renewal.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@KimStijfs, mijn oprechte excuses! Ik zie dat ik niet goed had gekeken, sorry. Ik heb je abonnement gecheckt en ik zie inderdaad dat deze niet is begonnen als een Early Renewal. Je komt dus wel in aanmerking! Het vorige antwoord mag je vergeten haha. Je kunt een Early Renewal gerust telefonisch aanvragen door te bellen naar: 0800-7123. Komt helemaal goed! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. De community is er voor je! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen