Hi @ErikHo, merci voor de aanvulling - helemaal helder! Zou je nog een factory reset van het modem kunnen uitvoeren? In het onderstaande topic lees je hoe je dit doet:
Media is niet beschikbaar
Lost dit de snelheidsproblemen in de avonduren op? Zo niet, dan ontvang ik graag nog enkele screenshots van je en dan ga ik onze monteursservice Guidion voor jou aansturen:
- Ga via een browser naar www.speedtest.net/apps en download de app voor het device waarop je de speedtest wil uitvoeren.
- Sluit alle programma's af voordat je de snelheidstesten start, vergeet niet een eventuele VPN uit te schakelen.
- De computer of laptop dient bekabeld te zijn aangesloten, een speedtest van een TV of spelcomputer kunnen wij niet gebruiken.
- Voer de speedtest uit. Voor een goed beeld is het het beste om op verschillende doelservers te testen. Onder de grote GA knop kun je een server kiezen. Is de snelheid ver onder wat het zou moeten zijn? Voer dan nogmaals een speedtest uit op hetzelfde device met minimaal vijf minuten tussen de speedtests.
- Maak minimaal twee screenshots, van speedtesten op verschillende doelservers en zorg dat je hele bureaublad zichtbaar is inclusief je verbindingstype (het is belangrijk om te kunnen zien dat er bekabeld getest is).
Thanks! 🍀