Skip to main content
Beantwoord

Inloggen op modem Huawei HG659


ik kom niet in de router met inlog admin/admin (na reset) en wat achterop de router staat werkt niet.

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Alingebruik 

Na een fabrieksreset zou het gewoon moeten werken dus voor 10 seconden ongeveer het reset knopje achter de modem met een dun voorwerp indrukken.

Ga dan naar 192.168.1.1 let goed op de hoofdletters en kleine letters in het wachtwoord, username staat er ook bij op de sticker achter de modem.

Bekijk origineel

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21088 reacties
  • Antwoord
  • 9 mei 2020

Hallo @Alingebruik 

Na een fabrieksreset zou het gewoon moeten werken dus voor 10 seconden ongeveer het reset knopje achter de modem met een dun voorwerp indrukken.

Ga dan naar 192.168.1.1 let goed op de hoofdletters en kleine letters in het wachtwoord, username staat er ook bij op de sticker achter de modem.


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 11 mei 2020

Hi @Alingebruik, als aanvulling op @Waqqas, de admin/admin inlog werkt inderdaad niet, in plaats daarvan kan je eventueel user/user gebruiken maar de juiste inlog staat inderdaad vermeld op de sticker op de modem! :slight_smile:


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 mei 2020

Tnx had hem niet 10 sec. Ingedrukt.

Bij mij werkt admin/admin  wel en de sticker niet (misschien omdat het een router van vodafone was)


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 5 september 2021

Dat klopt niet. Username wachtwoord staan niet op het apparaat van een HG659


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1791 reacties
  • 5 september 2021

@marcel56 Dan heb je waarschijnlijk een ouder model. In dat geval kun je inloggen met user bij zowel gebruikersnaam als wachtwoord. Lukt het hiermee?


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 5 september 2021

Yes. thanx.. ingelogd en password aangepast.


Als ik hier op mag aanhaken.

Ik kan wel inloggen en kom netjes op de welkom pagina maar wordt na 2 seconden weer terug gezet naar de inlogpagina. Mocht ik dan in die 2 seconden toch iets hebben aangeklikt dan wordt het resultaat een blanco pagina en mag ik zelf weer '192.168.1.1'  intypen.

Resetten blijkt alleen bij de klantenservice te werken...


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 25 april 2022

Hoi @t_mobile_gebruiker, goed dat je het aankaart, dat is een bug die opgelost dient te worden. Als ik het goed begrijp, kun je wel inloggen, maar wordt je na twee seconden weer teruggebracht naar de inlogpagina - alsof je eruit “gekickt” wordt, klopt dat? Ik zou niet direct weten hoe dat oplosbaar is, omdat dit de eerste keer is dat ik het lees, maar ik geef het zeker eventjes door. Brutale vraag wellicht: zou je een screenshot kunnen maken van “voor” en “na”? 


Hallo,

Wij hebben de modem Zyxel T-56, dus geschikt voor glasvezel.

Nu kreeg ik de volgende e-mail: 

Hallo Joop,

We zijn blij met je. En zorgen er graag voor dat je in de toekomst nog beter internet hebt. Daarom krijg je van ons gratis een nieuw modem. Fijn wel. Je vraagt ’m makkelijk aan in Mijn Odido. Meteen maar even doen?

Moet ik nu een nieuwe modem bestellen, we hebben toch al de juiste voor glasvezel ⁉️🤔

(Maak nu nog gebruik van de Zyxel T-54 modem; waarschijnlijk wordt deze modem buitengebruik genomen, wanneer glasvezel geheel wordt aangesloten ⁉️)

Dank voor het antwoord.

Met vriendelijke groet.

Joop van der Haven, klantnummer 4057715096


De modem die nu in gebruik is: Zyxel T-54 (dus voor koperdraad)

De modem die we in huis hebben, de Zyxel -56 en deze wordt gebruikt voor het glasvezel (we wachten op aannemersbedrijf Spie om dit te realiseren, nog niets gehoord)

Dus wordt de T-54 nog steeds gebruikt!


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 1 maart 2025

Hoi ​@Joop van der Haven, excuses voor de verwarring. Dit is inderdaad een modem dat helemaal goed is voor Glasvezel. Je hoeft zelf helemaal niks nieuws aan te schaffen of aan te vragen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen