Duidelijk verhaal, dankjewel voor het testen @Winfried74! Ik ben direct voor je aan de slag gegaan om de ONT opnieuw aan te melden en zojuist is de registratie correct doorgekomen. Als de test nog a-symmetrische resultaten laat zien raad ik je aan om de Media Converter en het modem kort van het stroom af te halen.
Hoe dan ook verwacht ik dat je binnen de kortste keren weer volop van je verbinding kan genieten! 😄
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je een eigen modem hebt aangesloten. Zou je de Zyxel willen aansluiten en een paar bekabelde speedtesten willen doen? Als je dan standaard bijna exact 500 haalt dan is het inderdaad een registratie foutje.
Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Duidelijk verhaal, dankjewel voor het testen @Winfried74! Ik ben direct voor je aan de slag gegaan om de ONT opnieuw aan te melden en zojuist is de registratie correct doorgekomen. Als de test nog a-symmetrische resultaten laat zien raad ik je aan om de Media Converter en het modem kort van het stroom af te halen.
Hoe dan ook verwacht ik dat je binnen de kortste keren weer volop van je verbinding kan genieten! 😄
Om je zo goed mogelijk te helpen wil ik je vragen om een aantal bekabelde speedtesten uit te voeren. Dan kan ik een blik werpen op de snelheid en zo de juiste aansturing bieden. Zou je dit willen uitvoeren? Alvast bedankt.
Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je een eigen modem hebt aangesloten. Zou je de Zyxel willen aansluiten en een paar bekabelde speedtesten willen doen? Als je dan standaard bijna exact 500 haalt dan is het inderdaad een registratie foutje.
Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Duidelijk verhaal, dankjewel voor het testen @Winfried74! Ik ben direct voor je aan de slag gegaan om de ONT opnieuw aan te melden en zojuist is de registratie correct doorgekomen. Als de test nog a-symmetrische resultaten laat zien raad ik je aan om de Media Converter en het modem kort van het stroom af te halen.
Hoe dan ook verwacht ik dat je binnen de kortste keren weer volop van je verbinding kan genieten! 😄
Om je zo goed mogelijk te helpen wil ik je vragen om een aantal bekabelde speedtesten uit te voeren. Dan kan ik een blik werpen op de snelheid en zo de juiste aansturing bieden. Zou je dit willen uitvoeren? Alvast bedankt.
Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.
Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.
Er gingen een aantal dingen niet goed, kon o.a. alleen speedtest-cli installeren en geen speedtest.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.