Skip to main content
Beantwoord

Zeer traag laden van websites e.d. (inbelverbinding experience)


Toon eerste reactie

59 reacties

  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 6 oktober 2023

@niquedegraaff idd

Ik heb net alles geannuleerd en bij kpn op glasvezel, was gellukig geen probleem en wordt binnen 1 week geleverd

 

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 november 2023

Dit topic zojuist gevonden. Eén ding weet ik na het lezen van bovenstaande wel.. Er komt geen wekenlang getob met dramatisch slecht internet (voornamelijk in de avonduren). 

 

Cancel dat ODIDO glasvezel maar direct; dan komt er snel een provider die de zaakjes wel op orde heeft.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 november 2023
mwhuijs schreef:

Dit topic zojuist gevonden. Eén ding weet ik na het lezen van bovenstaande wel.. Er komt geen wekenlang getob met dramatisch slecht internet (voornamelijk in de avonduren). 

 

Cancel dat ODIDO glasvezel maar direct; dan komt er snel een provider die de zaakjes wel op orde heeft.

Hierbij nog even een screenshot om aan te tonen dat “inbelverbinding-experience” niet overdreven is.

  • Abonnement besteld bij T-Mobile, na eerdere positieve ervaringen
  • Paar dagen later werd de fusie naar Odido aangekondigd. Ik heb het maar het voordeel van de twijfel gegeven toen.
  • Na de installatie van het ONT bleef het echter stil. Pas na telefonisch contact werd het installatiepakket verstuurd. Blijkbaar was ik als nieuwe T-Mobile klant bij Odido niet helemaal “in zicht”. Dat blijkt ook wel uit het feit dat ik mijn internetabonnement tot op de dag van vandaag niet kan toevoegen in mijn Odido account (“Onbekend adres”).
  • Na de installatie leek alles in eerste instantie prima te gaan. De eerste avond werd het echter al problematisch. Zeer onregelmatige verbinding, juist op de tijdstippen dat je je internet het hardst nodig hebt. Er valt simpelweg niet mee te internetten. Het posten van een bericht (bijv. in dit forum), het doen van een betaling, alles hapert, geeft foutmeldingen en time-outs, waardoor het mislukt OF uiteindelijk dubbel plaatsvindt.

  • Auteur
  • is een King Poster
  • 57 reacties
  • 19 november 2023

Ik kan met blijdschap vermelden dat Odido wel zo netjes is geweest alle kosten vanaf de overgang naar glasvezel te restitueren. En met nóg meer blijdschap, dat ik bij KPN, inmiddels nu bijna 2 maanden, een perfecte, stabiele internet verbinding ervaar EN daarbij nog een 43” UHD televisie kado kreeg. Het probleem lag dus duidelijk bij Odido. 

Ik wil er bij vermelden dat ik 6 jaar lang een tevreden gebruiker was van T-Mobile / Odido. De laatste maanden echter niet. Daarom is het zonde. En ik vind het ook best zorgwekkend dat Odido klaarblijkelijk helemaal zo'n case als deze niet meeneemt in hun vergaderingen. Want dit is funest voor een bedrijf, op de lange termijn. Ik weet namelijk dat deze case niet op zichzelf staat.

Ik ben ook wel benieuwd naar hoe lang Odido de ballen heeft om dit topic online te houden in zake ‘transparantie’ ;). Want echt goede reclame is het niet, zie ook bovenstaande reacties.


  • is een Master Poster
  • 39 reacties
  • 21 maart 2024

Had the same problem, with the same solution: move to KPN, and everything just works.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 maart 2024

Ook net glasvezel hier, in de avond is het ook echt janken met de pet op niet normaal


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 57 reacties
  • 11 juli 2024

Mijn contract bij KPN loopt over 3 maanden af. Nu is het zo dat ik natuurlijk zo nu en dan even terug kom op dit forum om te kijken of er verbetering in de pijplijn zit. Helaas! Ik lees nog steeds slechte ervaringen met dezelfde klachten. En in dit topic ook nog van 3 maanden geleden. 

Het is toch werkelijk niet te geloven dit?! Ik dacht, misschien kan ik terug, maar dat wordt hem dus niet :(. Weer een gemiste kans Odido!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 57 reacties
  • 1 november 2024

Dankzij mijn buurman heb ik de dappere poging toch ondernomen om terug te komen bij Odido. Zijn glasvezel verbinding werkt prima. Dus misschien is het probleem in mijn wijk inmiddels verholpen. KPN is veel bezig geweest in de kasten  het afgelopen jaar dus wie weet.

Ik heb  sinds 23 oktober weer glas van Odido en tot nu toe werkt het perfect. 
Ik wilde dat toch even kwijt :)


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2211 reacties
  • 3 november 2024

Hoi @niquedegraaff, super leuk om te horen, wij zijn ook erg blij met jou als klant! 😄 Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen