Skip to main content

Verzameltopic: Packetloss Rotterdam


Toon eerste reactie

217 reacties

Enterprise1701 schreef:
Cheyenne van Odido schreef:

Hi all, dank! Ik heb een nieuw incident aangemaakt. Mijn collega's gaan hiermee aan de slag. Wij houden het hier scherp voor jullie!

Ik zou graag om de dag een update willen, het is inmiddels al (te) lang aan de gang. bedankt zover

Weer een nieuw incident… zodat ze hun target kunnen halen.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • 25 december 2024

Hi all, ik begrijp dat een update gewenst is, alleen valt dat vooral in deze twee feestdagen niet te geven. Wanneer er concrete informatie te delen is, plaatst is deze hier. De opmerking over het incident vanwege een target begrijp ik niet helemaal. Buiten dat dit geen target is startte Tommie eerder een incident, die bleek opgelost. Nu zien wij door jullie meldingen toch nog packetloss, de enige logische stap is een nieuw incident!

Mochten er mensen zijn die nog geen nieuwe pingtest hebben gedeeld, deel deze dan hier. Ik voeg deze dan toe aan het nieuwe incident, hoe meer voorbeelden hoe beter. Fijne dagen gewenst voor nu!


Cheyenne van Odido schreef:

Hi all, ik begrijp dat een update gewenst is, alleen valt dat vooral in deze twee feestdagen niet te geven. Wanneer er concrete informatie te delen is, plaatst is deze hier. De opmerking over het incident vanwege een target begrijp ik niet helemaal. Buiten dat dit geen target is startte Tommie eerder een incident, die bleek opgelost. Nu zien wij door jullie meldingen toch nog packetloss, de enige logische stap is een nieuw incident!

Mochten er mensen zijn die nog geen nieuwe pingtest hebben gedeeld, deel deze dan hier. Ik voeg deze dan toe aan het nieuwe incident, hoe meer voorbeelden hoe beter. Fijne dagen gewenst voor nu!

onzin voor de meeste was het alsnog niet opgelost. Je gaat eerst feedback vragen aan de users en dan sluit je het incident. Jullie werken zover ik weet in servicenow en een SLA hanteren is zeer belangrijk, Maar zomaar incidenten sluiten direct na een change is te belachelijk voor woorden.

 

Ook is Tommie toevallig van de aardbodem verdwenen maar reageert hij wel in andere topics… Je kan het nu wel sugarcoaten maar gelukkig zien de meeste mensen wel wat een absurde service wordt gegeven hier zowel hier als de klantenservice achter de schermen.  

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 135 reacties
  • 25 december 2024

Ben heel eerlijk maar ben beetje klaar met Tommie, hij reageerde in zoveel andere topics alvorens hij op vakantie ging maar in deze topic is hij inmiddels 13 dagen doodstil, dat kan niet, medewerkers pingen werkt dan ook totaal niet, zelfs Jason is doodstil.


Bij het sluiten van een case/incident omdat er 1 change is geweest zorgt alleen maar voor nog meer vertraging en niet te vergeten de prioriteit die nu inmiddels weer op het laagste pitje staat, ik begrijp dat er feestdagen tussen zit , en zou dan een update willen na deze, dat is 27ste, het maakt mij niet uit of er gezegd word van er is nog niks bekend, prima maar dan IS er tenminste communicatie, ik heb nota bene informatie moeten verkrijgen via X(Twitter voorheen) omdat hier niemand meer wat zei vanuit Odido, communicatie moet prioriteit krijgen in dit geval, maar op ten duur is de emmer vol en is het klaar.


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 26 december 2024

Hi all, we hebben bij meerdere klanten ondervonden dat het probleem was opgelost, vandaar dat op dat moment het incident gesloten was. Nu blijkt dat bij meerdere mensen het probleem nog aanwezig is, hebben we direct een nieuw incident geopend en zullen wij ook de nieuwe voorbeelden die we hiervan ontvangen toevoegen. Zoals Cheyenne aangaf, kunnen we nu vanwege de feestdagen geen nieuwe update geven, maar zodra er een concrete update is laten we dit direct weten. Tommie geniet nu van zijn welverdiende vakantie, maar zodra hij weer terug is zal hij ook weer op topics reageren. We laten het weten zodra er een update is. Ik wil jullie fijne feestdagen wensen! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 135 reacties
  • 29 december 2024

Gisteren avond Fortnite gedaan en tot nu toe geen packetloss tegengekomen, ik hou het zeker nog enkele dagen in de gaten.


  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 30 december 2024

Hier in Rotterdam 3077 al zeker 3 dagen 0.00 packetloss in de avond, dus het lijkt er op dat alles weer goed draait hier. Fortnite draait ook weer zonder problemen :)

Houden zo Odido!!!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 135 reacties
  • 31 december 2024

@Nora van Odido Is er wederom een change geweest waardoor het zeer waarschijnlijk gefixed is?

Ik hou het echter nog in de gaten


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi all, het incident is inderdaad door de betreffende afdeling opgelost. Dank voor jullie meldingen. Houden jullie mij wel op de hoogte? Gezien het de vorige keer nog niet volledig was opgelost, zie ik graag nog voorbeelden wanneer deze er toch zijn. Voor nu hoop ik op een definitieve fix en wens ik jullie allemaal het beste voor 2025!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 135 reacties
  • 1 januari 2025

1 packet loss, maar valt te overzien, is naar Odido.nl

8.8.8.8 kwam er goed vanaf met succesvolle ping


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 135 reacties
  • 3 januari 2025

Bij bij wie moeten klanten zijn voor compensatie? ​@Nora van Odido ?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 135 reacties
  • 6 januari 2025

Gezien ​@Ishana van Odido het vergeten is meldt ik het maar

Heb via twitter vergoeding gekregen met dank aan ​@Ishana van Odido , en uiteraard ​@Nora van OdidoBedankt voor het oppakken waar je vorige collega ons volledig in de steek liet

Al met al, lijkt het nu opgelost te zijn.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14795 reacties
  • 7 januari 2025

Fijn om te horen dat het opglost is ​@Enterprise1701


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 135 reacties
  • 7 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Fijn om te horen dat het opglost is ​@Enterprise1701

Desondanks dat je ons in de steek liet voor 13 dagen, jij ook bedankt voor de eerste melding


  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 13 januari 2025

Moet zeggen dat de verbinding momenteel best goed werkt, maar er is mij iets opgevallen…

Misschien is het al langer zo, maar bij het opzoeken van mijn IP adres zie ik dat we op Versatel zitten. Voorheen was dat volgens mij Odido.

Versatel is al heel oud, ruim 25 jaar geleden had ik daar al een internet abonnement.

 


  • is een Top Poster
  • 26 reacties
  • 24 februari 2025

En daar gaan we weer! Het is weer zover, niet te doen…

Het is pakweg 1,5 maand goed gegaan..

 

 


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 27 februari 2025

Hi ​@koenka, oei dat is niet wat we graag zien! Zou je voor de zekerheid nog eens het modem en de ONT willen resetten? Wellicht dat dit een hiccup is en niet dat het euvel weer terug is. Ik ben benieuwd wat je ervaring hierna is! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen