Skip to main content

Problemen SINDS 22/12/23


Op 22-12-23 is de odido apparatuur voor internet en tv geinstalleerd en tot op de dag van vandaag 16-2-24 werkt het niet!!!!!!!! Al diverse monteurs over de vloer gehad, zonder resultaat

Uitgelichte reactie

17 februari 2024

Welkom op onze Community! @thterstege 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. Gelukkig zie ik dat alle bevindingen zijn teruggekoppeld aan onze technische dienst, zij zullen gaan schakelen met de netwerkbeheerder om dit op te lossen. Daarnaast heb ik het ticket geëscaleerd, zodat het een hoge prioriteit krijgt. Ik hoop dat je snel weer verbinding hebt! 

27 reacties

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 16 februari 2024

Heb zo'n beetje alles gedaan om eea te escaleren naar het management, zonder resultaat. Kom niet verder dan de klantenservice, die niets weten noch iets anders kunnen doen om ervoor te zorgen dat er na 3-5 dagen een mailtje komt om een nieuwe afspraak met een monteur te maken.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4763 reacties
  • 17 februari 2024

Welkom op onze Community! @thterstege 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt. Ik ben direct het systeem ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit. Gelukkig zie ik dat alle bevindingen zijn teruggekoppeld aan onze technische dienst, zij zullen gaan schakelen met de netwerkbeheerder om dit op te lossen. Daarnaast heb ik het ticket geëscaleerd, zodat het een hoge prioriteit krijgt. Ik hoop dat je snel weer verbinding hebt! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 19 februari 2024

Dank voor uw terecht wijzing😳.

 

Zou het echter op prijs stellen als Odido zich ook houdt aan de afspraken (om binnen 24/48 uur te reageren, wat niet het geval is.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 20 februari 2024

Nog steeds geen enkele reactie!!!!!!!!!!!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15106 reacties
  • 20 februari 2024

Hey @thterstege, het ticket is op 16-02 ingeschoten. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. We zitten nu op dag twee. Geen zorgen, ik ga er vanuit dat het ticket spoedig opgepakt wordt! Dan wordt er vanzelf contact met je opgenomen. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 22 februari 2024

Inmiddels 62 dagen zonder internet en tv?????????? Nog steeds geen oplossing👎👎👎


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15106 reacties
  • 22 februari 2024

Hey @thterstege, ik zie dat de onderaannemer zojuist de netwerkbeheerder heeft aangestuurd. Zij zullen spoedig contact met je opnemen! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 22 februari 2024

En die doen er hoogstwaarschijnlijk ook weer 6 dagen over om te komen. Wat een slecht klantenmanagement👎👎👎


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 22 februari 2024

Tot nu toe nog niets gehoord van uw netwerkpartner??????????


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • 23 februari 2024

Hi @thterstege, heb je inmiddels al wel bericht van ze ontvangen en een afspraak kunnen inplannen? De netwerkbeheerder geeft namelijk aan dat uiterlijk begin volgende week een afspraak ingepland wordt! 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4763 reacties
  • 1 maart 2024

@thterstege Ik reageer even in dit topic, zo blijft alles overzichtelijk. 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken en zie in het ticket van onze technische dienst dat de verbinding is hersteld en je weer online bent, ervaar jij dit ook zo?

Mocht dit niet het geval zijn, laat het mij dan weten. Ik kijk gelijk met je mee! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 1 maart 2024
  1. Ik heb nog geen afspraak!!!!!!
  2. Uw techn dienst heeft onjuist geconcludeerd dat de verbinding is hersteld GEEN VERBINDING 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @thterstege, ik heb nu rechtstreeks contact met een collega van de technische dienst. Op de 27ste zou je online moeten zijn geweest, maar ik zie nu ook weer dat er geen licht op de lijn staat. Om dit op te lossen heeft mijn collega twee vragen:

  • Welke ONT hangt er nu bij jou? Kun je hier alsjeblieft een foto van maken? Dit apparaat zitten tussen het modem en je aansluitpunt
  • Welke lampjes branden er exact? Beschrijf ze allemaal zo duidelijk mogelijk, stuk voor stuk. 

Ontzettend bedankt en tot snel!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 1 maart 2024

een HUAWEI.

 

Voor lampjes zie foto, het rode lampje knippert. 

 

Al deze info heb ik al meerdere keren doorgegeven.

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Ik zet het direct door @thterstege, dank!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 1 maart 2024

En….. wat gebeurt er?????? Ik zie niks gebeuren


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4763 reacties
  • 2 maart 2024

@thterstege Mijn excuses, het verzoek bleek niet goed te zijn uitgestuurd. Ik heb dit nu net nogmaals gedaan. Je ontvangt een e-mail met een link om de afspraak in te plannen. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 2 maart 2024

Waarom is mijn KPN ABONNEMENT nog niet opgezegd via de opzegservice? Ik krijg nog steeds incasso’s en ontvang sinds december geen diensten!!!!!!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 2 maart 2024

Nog steeds geen internet en tv😡😡😡😡


Johrick van Odido
Forum|alt.badge.img+3

Hi @thterstege,

Ik raad je aan om voor het abonnement bij KPN even met hun na te gaan hoe het met de opzegging zit, wij hebben vanuit onze kant namelijk alles al geregeld! Dat je op dit moment nog een Internet + TV hebt kan kloppen, er moet namelijk nog een monteur jouw kant op komen. Dit komt helemaal goed!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 4 maart 2024

Heb vandaag voor de zoveelste keer met KPN gebeld, die me verzekerd dat jullie me in december hebben afgemeld maar daarna weer hebben aangemeld bij KPN omdat het ODIDO internet en tv nu al meer dan 2 maanden niet werkt!!!!!!!!!!

 

JULLIE MOETEN ME BIJ KPN AFMELDEN of in ieder geval contact met ze opnemen om e.e.a. op te lossen.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 4 maart 2024

Vanmiddag is er een monteur langs geweest. Is 2 minuten binnen geweest om vervolgens naar de centrale te gaan. Hij beloofde me terug te bellen wat niet is gebeurd. Kortom geen oplossing.

NOG STEEDS GEEN INTERNET EN TV!!!!!!!!!!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 4 maart 2024

WAAROM REAGEREN JULLIE NIET????????


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 5 maart 2024

WAAROM KOMT ER GEEN REACTIE ?????

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 5 maart 2024

IK KRIJG OPNIEUW EEN FACTUUR DIE GECREDITEERD IS OF MOET WORDEN 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen