Skip to main content

Problemen met glasvezel, net nieuw maar werkt zeer onstabiel


Toon eerste reactie

100 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 6 december 2023

Daar is geen nummer van of lopend ticket. Er zijn meerdere klanten op het WBA-netwerk die dit ervaren en heb alles samen gebundeld en doorgezet naar de desbetreffende collega die hier over gaat. Zodra ik hier een terugkoppeling van heb zal ik het je laten weten @dsweetje


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 6 december 2023

@Tommie van Odido@Jason van Odido 

Even voor de registratie, net om 19.10:

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 7 december 2023

Thanks voor de update @dsweetje! Ik krijg zojuist een e-mail dat het doorgezet is en zal worden besproken met ons aanspreekpunt van KPN NetwerkNL. 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 7 december 2023

P

@Tommie van Odido Please los dit snel op.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@dsweetje Dank! @Tommie van Odido zal je op de hoogte houden, dit zal na het weekend zijn. Dank voor je geduld!


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 10 december 2023

Het is weer raak vandaag. Slechte tot geen verbinding. Wifi en netwerk draait 100% haal makkelijk 500 tot 1000Mbps  van pc naar pc, het is echt het internet dat dood is. Ik verwacht morgen wel een oplossing. Minimaal een belofte voor een oplossing of alternatief en iets van compensatie. Het geduld begint erg op te raken.

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 11 december 2023

Hi @dsweetje, zoals ik eerder al heb aangegeven is dit niet iets wat we snel kunnen oplossen. Op 07-12 is het doorgezet met de rest van de klanten op het WBA-netwerk, ik heb sinds dien geen update meer gehad. Uiteraard zal ik de kosten voor je vergoeden sinds het probleem bij ons bekend is tot dat het verholpen is. Het dient wel eerst opgelost te zijn want dan heb ik een vaste periode om te vergoeden.


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 11 december 2023

Hoi @Tommie van Odido, ik begrijp van jullie dat het een lastig probleem is, maar is al we duidelijk wat precies het probleem is?
Het begint trouwens nu alweer….
 

 

Ik hoop dat jullie snel weten hoe en wanneer het opgelost gaat worden.

 

Dennis


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 11 december 2023

Het lijkt op een probleem te zijn aan de kant van WBA, KPN NetwerkNL. Wat het precies is durf ik niet te zeggen @dsweetje


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 13 december 2023

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 14 december 2023

Hey @dsweetje, ik heb nog geen nieuwe update. Het ligt bij onze Back Office en onze contactpersoon vanhet WBA-netwerk is ook ingelicht. Dit kan wat langer duren dan normaal omdat het niet via de reguliere weg verloopt. Hopelijk hebben we snel meer informatie hierover. 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 16 december 2023

Ik hoop dat jullie snel een oplossing bieden. Het zou fijn zijn als jullie er dik bovenop zitten..


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • 17 december 2023

Hoi @dsweetje, dit zullen we zeker doen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 21 december 2023

Beste @Jason van Odido@Tommie van Odido@Ishana van Odido@Cheyenne van Odido,

 

Is er al nieuws? Het is nog elke dag drama. :-(


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 22 december 2023

Hey @dsweetje, mijn collega heeft het issue bij onze Back Office neergelegd om het te onderzoeken met KPN NetwerkNL. Op dit moment heb ik nog geen update maar de navraag is gedaan. Hopelijk hebben we snel meer nieuws hierover. Ik ben zelf met kerstvakantie na vandaag. Ik heb mijn team ingelicht over het issue en ze weten bij wie ze navraag kunnen doen voor de update. Ik hoop oprecht dat we hier snel een oplossing voor hebben. Ik wil je alvast een hele fijne kerst wensen en een gelukkig nieuwjaar!🎅


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 22 december 2023

Hey @dsweetje, daar ben ik alweer. KPN NetwerkNL wil het niet oppakken omdat het ONT niet vervangen is. We hebben zojuist een nieuw ONT opgestuurd en Guidion hiervoor aangestuurd. Zou je een terugkoppeling willen geven of dit geholpen heeft ja of nee? Zo niet, dan geef ik het direct door en dan zetten we het direct door naar KPN NetwerkNL. 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 2 januari 2024

@Tommie van Odido@Jason van Odido@Cheyenne van Odido@Ishana van Odido 
Ten eerste beste wensen voor dit nieuwe jaar!
Wij waren een weekje weg, echter is er geen post ontvangen met een pakketje met een nieuwe ONT.
Neemt Guidion die zelf mee? De afspraak met Guidion staat wel, voor volgende week woensdag.

Mochten jullie nog iets moeten opsturen, dan graag voor die tijd.

De storingen zijn overigens nog steeds.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 2 januari 2024

Hey @dsweetje, jij ook de allerbeste wensen!

Op 29 december is het verzoek opgestuurd naar onze logistiek. Door de feestdagen is er een kleine vertraging opgelopen. Ik ga er vanuit dat het ONT deze week opgestuurd word. Dan heb je hem meestal binnen drie werkdagen binnen. 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 3 januari 2024

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 4 januari 2024

Dat hopen wij ook @dsweetje! Hopelijk ontvang je hem snel.

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 11 januari 2024

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 11 januari 2024

Helaas nog steeds onstabiel internet in de avonduren. Die ONT heeft niet geholpen.😐


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 11 januari 2024

@Tommie van Odido 

Ik zal weer wat desktop / kabel metingen uitvoeren en dan opsturen.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4425 reacties
  • 13 januari 2024

@dsweetje Dank je wel voor je terugkoppeling! Ik had gehoopt dat de nieuwe ONT de oplossing zou zijn. Ik wacht jouw metingen af en dan zet ik het direct door naar mijn collega’s van de technische dienst. Zij zullen dan gelijk KPN Netwerk NL aansturen. 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 70 reacties
  • 21 januari 2024

Ik heb niet heel veel tijd gehad om te testen, maar bijvoorbeeld nu hapert het heel erg:

 

https://www.speedtest.net/my-result/a/9853858527

 

https://www.speedtest.net/my-result/a/9854028218


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen