beste,
sinds mijn aansluiting bij jullie loopt heb ik ontzettende problemen met de stabiliteit van mijn verbinding.
Afgelopen december en januari al de nieuwe firmware in de router gekregen en toen leek het even goed te gaan maar ik loop nu toch weer tegen dezelfde problemen aan. Ik heb nog geprobeerd om met een andere router/modem te werken i.e. de deco x20 van TPlink. Maar ook daar dezelfde problemen.
afgelopen maandag de klantenservice aan de lijn gehad die mij doodleuk wist te vertellen dat hij niks raars kon vinden in mijn t56 modem die hij uitlas, wat een beetje raar was want die lag ontkoppeld naast mij op tafel. Zoals je begrijpt doet dit het vertrouwen in de technische ondersteuning niet echt goed.
Uiteinelijk toch iemand aan de lijn gehad die me leek te willen helpen maar zolang de deco nog was aangesloten niet veel kon doen. Zodra ik de t56 weer had aangesloten was uiteraard alle problematiek weg .. voor een dag. Hieronder wat testjes die ik heb gedaan om die vragen voor te zijn:
allereerst een online pingtest:

niet best. Dan een ping test via cmd met packets van 35 bytes met een response van 6 ms. prima denk je, alleen is dit naar de router over 50 cm cat 6 kabel. Ook niet best.

Toen dacht ik, zal eens een echte stress test doen met packets van 1500bytes:

en als kers op de taart kortere tests met verschillende packets:

Als de verbining stand houdt is de snelheid wel goed met ong 980 mb/s. Maar dat is volkomen nutteloos als de verbinding om de haverklap uitvalt natuurlijk.
kan iemand mij hier bij helpen?
Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Ingmar