Skip to main content

geen internet

• 17 juni 2025
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Ik heb alles gedaan,aan uit ed om alles weer op te starten maar het lukt me niet wat nu

Uitgelichte reactie

25 juni 2025

Hoi ​@fidelsastrokts., welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom wil ik graag met je meekijken. Zou je voor je alleen je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan in dit topic een seintje geeft als je dit gedaan hebt dan ga ik direct voor je aan de slag! Alvast bedankt. 

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14836 reacties
  • 25 juni 2025

Hoi ​@fidelsastrokts., welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom wil ik graag met je meekijken. Zou je voor je alleen je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan in dit topic een seintje geeft als je dit gedaan hebt dan ga ik direct voor je aan de slag! Alvast bedankt. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen