Skip to main content
Beantwoord

mifi data only

Ik zie dat je voor €2,50 data only krijgt met 4gb.

De volgende upgrade is al €20 met unlimited data. Op zich prima aanbiedingen maar ik zoek iets wat er tussen in zit. Dus €10 en 20gb of zo. Ik vind het verschil wel erg groot.

Ik zit op camping regelmatig dus verbruik wisselt heel erg. Dus ook liefst pre-paid denk ik. Ik kan dus geen Odido op smart tv kijken omdat hier kpn de baas is.

wie heeft er advies voor mij? Dus ik hoef niet te bellen. 

Beste antwoord door anton1968

eric schreef:

Hoi ​@anton1968 ,

Dan is er een fantastische oplossing met prepaid. Unlimited voor een dag! (Of weekend)

Dank je wel. Hoe moet ik sms’en met een mifi? Deze info is erg goed verstopt op de site. 
Snelheid op 5g is op mijn telefoon ongeveer 5mb download 

Bekijk origineel

6 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8588 reacties
  • 2 maart 2025

Voor data only zijn dit de bundels in het aanbod. Als je gaat tv streamen is unlimited wel erg praktisch. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 maart 2025

Unlimited zou handig zijn als je er elk weekend en elke vakantie bent, maar voor misschien 1 weekend per maand is dit wel erg duur.  

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8588 reacties
  • 2 maart 2025

Hoi ​@anton1968 ,

Dan is er een fantastische oplossing met prepaid. Unlimited voor een dag! (Of weekend)

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 2 maart 2025
eric schreef:

Hoi ​@anton1968 ,

Dank je wel. Hoe moet ik sms’en met een mifi? Deze info is erg goed verstopt op de site. 
Snelheid op 5g is op mijn telefoon ongeveer 5mb download 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8588 reacties
  • 2 maart 2025

Het zou mooi zijn als jouw mifi een sms feature heeft via b.v. een webgui interface.  Lees de gebruiksaanwijzing.  Anders stop je de prepaid even in een mobiel toestel, activeer de bundel en stop dan de sim weer in de mifi.

Pilovali
Forum|alt.badge.img+1
  • is een Top Poster
  • 1038 reacties
  • 3 maart 2025

Als je een My Odido account hebt voor je prepaid kaartje, kun je ook vanuit daar de bundel activeren. Dit heb ik vorig jaar ook zo gedaan.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen