Ik ben onlangs verhuisd vanuit mijn ouderlijke huis. Bij het wijzigen van mijn adres zag ik dat mijn geboorte datum verkeerd is. Ik denk dat er iets mis gegaan is toen ik met mijn ouders op jongere leeftijd de abbonement heb afgesloten. Voor de rest kloppen alle gegevens zoals mijn naam en e-mail adres. Ik zou mijn geboorte datum graag willen wijzigen. Via de community heb ik gezien dat ik een e-mail kan sturen met mijn legitimatie
Geboortedatum wijzigen
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Mia, superleuk dat je al sinds jongere leeftijd bij ons zit met je abonnement! Ik help je graag alle informatie correct in het systeem te hebben staan. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee of ik je geboortedatum kan wijzigen. In dit geval stuur ik je inderdaad een e-mail waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Wellicht moet er contractovename plaatsvinden. Maar dat laat ik je weten als ik je gegevens heb. Geef je me een seintje als ze in je profiel staan? Dan ga ik voor je aan de slag! 😊
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.