Skip to main content
Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Toon eerste reactie

783 reacties

Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 26 juli 2022

@RLeltz,

Thanks voor de extra informatie! Hiermee kunnen we een onderzoek mee beginnen. Ik ben overigens wel meteen achter je eigen suggestie aangegaan en zie inderdaad dat de koppeling tussen je e-mailadres en het My T-Mobile Thuis account niet helemaal kon worden gelegd. Ik heb daarom je @gmail.com toegevoegd als inlogmethode. Wil je kijken of daarmee het probleem is opgelost? Zo niet, dan gaan we er alles aan doen om het inloggen te laten lukken. Ik hoor het graag van je! 


  • Doet lekker mee
  • 19 reacties
  • 26 juli 2022
Boris schreef:

@RLeltz,

Thanks voor de extra informatie! Hiermee kunnen we een onderzoek mee beginnen. Ik ben overigens wel meteen achter je eigen suggestie aangegaan en zie inderdaad dat de koppeling tussen je e-mailadres en het My T-Mobile Thuis account niet helemaal kon worden gelegd. Ik heb daarom je @gmail.com toegevoegd als inlogmethode. Wil je kijken of daarmee het probleem is opgelost? Zo niet, dan gaan we er alles aan doen om het inloggen te laten lukken. Ik hoor het graag van je! 


Jullie zijn goed! Na een wachtwoordreset nu de keuze tussen de 2 abonnementen (mobiel en thuis) na het inloggen!

 

Dankjewel!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 31 juli 2022

Goedemorgen

Ik heb een probleem. Om in te loggen in my tmobile thuis wordt elke keer omgeleid naar mijn mobiel abonnement heb bovenstaande al geprobeerd maar elke keer weer naar mijn mobiel abonnement geleid

Ik zou graag naar mijn persoonlijke gegevens willen voor de pincode van mijn tv abonnement want kan nu geen tv meer kijken is hier wat aan te doen

Mvg joey


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 1 augustus 2022

Hi @Joey5800,

Thanks voor je bericht! Dat is zeker niet fijn. Ik help je graag op weg, maar ben ook erg benieuwd wat er precies misgaat:

  • Hoe probeer je in te loggen jouw My T-Mobile? App, browser op desktop, browser op telefoon?
  • Gebruik je de browser, welke browser gebruik je dan?
  • Wat Mobiel abonnement gebruik je?

Met deze extra gegevens kunnen wij zorgen dat het probleem wordt opgelost door middel van een onderzoek. Wil je deze nog aan mij terugkoppelen? Ook zal ik je een privébericht sturen met de inloggegevens voor de TV. Alvast heel erg bedankt voor je terugkoppeling! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 augustus 2022

I have the same problem and can't sign up for a tmt account. No result on private and tmt email address. Who can help me? Gr. m


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 3 augustus 2022

Hi @jaapkaru,

Thanks for your message! I really want to help you, but am curious to see where you hit the problem. Have you been able to follow the above steps? Let me know what seems to be the exact problem so we're able to help out. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 3 augustus 2022

I have a problem. To log in to my tmobile at home is redirected to my mobile subscription every time I have already tried the above but redirected to my mobile subscription every time

vidmate
mobdro
 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 augustus 2022

Ook ik kan met geen mogelijkheid meer inloggen bij thuis. Wachtwoord heb ik gereset  bij mobiel en thuis. Bevestiging ontvangen van de reset, eerst nog alle browser gegevens gewist, maar nog steeds hetzefde probleem.

Als ik thuis wil toevoegen op de site krijg ik  de volgende mededeling: 

We zijn ermee bezig

We werken er hard aan om te zorgen dat je beide logins in één omgeving kunt beheren. Tot die tijd kun je hiervoor terecht op:

thuismy.t-mobile.nl

Maar helaas ook deze link werkt niet. Ik wordt er nu een beetje moedeloos van, alles geprobeerd ook browser gegevens gewist maar kom er niet in. geprobeerd met chrome, firefox en edge.

Het vreemde is het heeft wel gewerkt dat ik gewoon kon kiezen tussen mobiel en thuis maar nu dus met geen mogelijkheid meer.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 augustus 2022

Update Nog even bezig geweest en weer nieuwe wachtwoorden. Het lijkt nu ineens wel te werken. Waarom???????


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19574 reacties
  • 6 augustus 2022

Hallo @Dirk53 

Normaal is het de bedoeling als je hetzelfde emailadres en wachtwoord hebt voor mobiel en thuis, dan kan je na het inloggen kiezen voor mobiel of thuis.

Als dit niet werkt dat wilt het helpen om van 1 account het wachtwoord te wijzigen en daarna inloggen met het mobiel of thuis account.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 augustus 2022

Zoals ik al schreef werkt het nu nadat ik nog een keer de wachtwoorden heb gewijzigd. Tenminste op mijn desktop. In de app helaas nog niet maar daar kan ik mee leven. 

In ieder geval bedankt voor je antwoord.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 7 augustus 2022

Hi @jaapkaru, thanks a lot for letting us know! My colleagues are working really hard on a permanent solution. At the moment they are busy with making adjustments to the login page to solve this issue. I'm really sorry for the inconvenience. Fingers crossed that you'll experience this fix real soon. 

Hi @Dirk53, super fijn dat het inloggen op jouw desktop het gelukkig doet! Daarnaast wil ik je graag laten weten dat mijn collega's volop aanpassingen aan het verrichten zijn, zodat het inloggen ook weer zonder problemen gaat werken in de App. Hopelijk kan je binnenkort via beide wegen inloggen! 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 12 augustus 2022

 

Beste testers, veel dank voor jullie hulp! We zijn aan de slag gegaan met jullie feedback. Inmiddels hebben we bijna alles gefixt.

We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor de start van de migratie eind augustus. Eerst met kleine groepen klanten (100-1000).

Als dit zonder problemen gaat, gaan we deze verbetering voor grotere groepen klanten aanzetten.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 29 augustus 2022

Al opgelost


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 augustus 2022

Hoi 

Ik kan ook niet inloggen 

Zegt telkens kan nu niet inloggen

Probeer t later nog eens

 

 

 

 

 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 augustus 2022

Heb ook gebeld met t mobile

Maar word ook telkens doorgelinkt naar t mobile mobile

 

 


PAT9S
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 29 augustus 2022

Kan niet inloggen bij tmobile thuis, hij gooit me steeds naar t mobile mobiel. Ik heb verschillende inlognamen voor de 2 diensten en dat werkt dus niet blijkbaar


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 augustus 2022

Dat heb ik dus ook


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 30 augustus 2022

Hi @Marcells en @PAT9S, goed dat jullie dit aangeven! Kunnen jullie beide eens via een incognitovenster inloggen? Werkt het dan wel? 🤞

Zo niet, dan hoor ik graag of jullie ook gebruikmaken van een password manager die automatisch de gegevens invult. Als dit het geval is, dan wil ik jullie vragen of jullie je gebruikersnaam en wachtwoord behorende bij de T-Mobile Thuis omgeving handmatig kunnen invoeren. De kans is groot dat het hierna wel lukt. Ik hoor het graag van jullie! 


PAT9S
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 30 augustus 2022

Helaas werkt ook dit niet…ben inmiddels zover dat mijn tmobile thuis account het óf niet meer doet óf het wachtwoord het niet meer doet.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 31 augustus 2022

Hoi @PAT9S, het lijkt erop dat we een bekende bug tegen het lijf zijn gelopen in jouw geval, sorry daarvoor! 

We starten binnenkort met de migraties naar de nieuwe My T-Mobile variant waarbij beide abonnementen in één omgeving zijn verwerkt. Zodra dat gelukt is, zal dit probleem niet meer optreden. Tot die tijd blijf je echter wel problemen ervaren met, in ieder geval, de Thuis-kant. 

Wanneer de migraties gestart zijn, lichten we jullie in middels een update in dit topic en zullen we ook een nieuw topic starten waarin dit aangekaart wordt.


Borssie
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 31 augustus 2022
Jason schreef:

Hoi @PAT9S, het lijkt erop dat we een bekende bug tegen het lijf zijn gelopen in jouw geval, sorry daarvoor! 

We starten binnenkort met de migraties naar de nieuwe My T-Mobile variant waarbij beide abonnementen in één omgeving zijn verwerkt. Zodra dat gelukt is, zal dit probleem niet meer optreden. Tot die tijd blijf je echter wel problemen ervaren met, in ieder geval, de Thuis-kant. 

Wanneer de migraties gestart zijn, lichten we jullie in middels een update in dit topic en zullen we ook een nieuw topic starten waarin dit aangekaart wordt.

Voor mij geldt exact hetzelfde als @PAT9S , ben benieuwd wanneer de migratie gestart is. Krijgen wij hier ook een mail over? of hoe word het gecommuniceerd? 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 1 september 2022

Hi @Borssie en al, binnenkort starten de batchmigraties. We hebben een nieuw topic gemaakt om jullie van alle info te voorzien zodat jullie precies weten wat het verbeterde My T-Mobile gaat betekenen en hoe het werkt: Vernieuwingen op My T-Mobile Thuis | T-Mobile Community.

Je hoeft zelf niets te doen en wordt tijdig ingelicht zodra je aan de beurt bent! 😊


rensx.ox
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 1 september 2022

Goedemiddag,

Ik lees veel reacties van mensen die problemen hebben met het inloggen. Ik heb zelf ook (al maanden ondertussen) problemen nádat ik ben ingelogd. Ik moet een abonnement toevoegen wil je alles inzien of dingen wijzigen, maar ik heb alleen een Thuis Internet abonnement, maar al maanden staat er een melding:

“We zijn ermee bezig

We werken er hard aan om te zorgen dat je beide logins in één omgeving kunt beheren. Tot die tijd kun je hiervoor terecht op:

thuismy.t-mobile.nl

 

Maar als je daar op klikt, kom je weer in het begin scherm terecht waar je abonnementen moet toevoegen. Een eindeloze loop waar ik dus nu in vast zit. M’n wifi werkt niet prettig thuis en wil daar het een en ander voor wijzigen, maar kan dus al maanden (sinds juni ofzo) niet goed inloggen en het begint me nu aardig te frustreren.

 

Groetjes,
Renske


  • is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 2 september 2022

Hi, wij kunnen onze Thuis abbo niet toevoegen in onze persoonlijke pagina. Zie onderstaande plaatje. Als je op de link ‘thuismy.t-mobile.nl’ klikt begin het riedeltje weer opnieuw. 

Hierdoor kunnen we onze afgenomen producuten niet inzien of wijzigen en geen facturen inzien. 

 

Graag horen wij hoe dit opgelost kan worden. 

 

 

 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen